برگزاری اولین کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی

اولین کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی با همکاری پژوهشکده زن و خانواده مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می‎‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان،  اولین کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی با مجوز ISC به شماره 21630-01210 به پنج زبان فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی آذربایجانی و فرانسه توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی "خاتم"، در راستای فراهم آوردن فرصت مناسبی برای گسترش و ترویج نتایج حاصل از پژوهش های محققان و صاحب نظران حوزه خانواده در سطح بین الملل برگزار می شود.

 

پژوهشکده زن و خانواده وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و دیگر نهادهای فرهنگی و تربیتی نیز در برگزاری اولین کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی همکاری و مشارکت دارند.

 

اولین کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی  در قالب 5 پنل تخصصی شامل «اخلاق و علوم تربیتی»، «فقه و حقوق»، «روان شناسی»، «علوم اجتماعی» و «ارتباطات و رسانه» برگزار می شود.

 

اولین کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی ساعت 8:30 تا 18 روز پنجشنبه 28 مهرماه 1401 در قم، پردیسان، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود و به همه شرکت کنندگان در روز کنفرانس گواهی معتبر اعطا خواهد شد.

کد خبر 1224152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha