ساخت سالن های تخصصی ورزشی در ورامین یک ضرورت است

حجت الاسلام محمودی گفت: ساخت سالن های تخصصی ورزشی در ورامین یک ضرورت است و می توان برای جبران کمبودهای ورزشی خصوصا زیر ساخت ها، از خیرینی که تمایل برای ساخت و احیای مکان های ورزشی دارند بعنوان یک کمک و ابزار بزرگ استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، همزمان با دوشنبه های خدمت پیش از ظهر امروز دوشنبه (۲۵مهر) امام جمعه موقت ورامین  با هماهنگی فرمانده بسیج ادارات از اداره ورزش و جوانان بمناسبت روز تربیت بدنی و ورزش بازدید کردند.

 

حجت الاسلام سید محسن محمودی، در این دیدار گفت: در حال حاضر در شهرستان با کمبود منابع و اعتبارت ورزشی مواجه هستیم و  باید بتوانیم با کمبود امکانات و مشکلات وضعیت موجود را مدیریت و سامان ببخشیم.

 

امام جمعه موقت شهرستان «ورامین» با تاکید بر حفظ شعار ورزش پهلوانی در کنار ورزش قهرمانی اظهار داشت: لازم است، ورزشکاران با مسائل دینی،فرهنگی و اجتماعی آشنا گردند و حضور ورزشکاران در نمازهای جمعه می تواند به شناسایی ظرفیت های این عزیزان و آشنا شدن آحاد مردم با تلاش های صورت گرفته آنها کمک نماید.

 

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: ظرفیت ورزشی ورامین غنی است و برای استفاده از آنها و نهادینه کردن این مهم، مطالبه گری ورزشی یک امر ضروری می باشد.

 

امام جمعه موقت شهرستان «ورامین»، ورزش را یک پتانسیل مهم برای جامعه پویا و سرزنده عنوان کرد و بیان داشت: توانمندی ها اگر در کنار ورزش قرار بگیرد معضلات و مشکلاتی که برای برخی از جوانان بوجود می آید را قطعا می تواند حل کند.

 

وی در پایان ساخت سالن های تخصصی برای برخی رشته های پرطرفدار را یک نیاز منطقه ای دانست و تصریح کرد: می توان برای جبران کمبودهای ورزشی خصوصا زیر ساخت ها، از خیرینی که تمایل برای ساخت و احیای مکان های ورزشی دارند بعنوان یک کمک و ابزار بزرگ استفاده کرد.

 

حامد رستمی در این دیدار با تقدیر از حضور امام جمعه موقت ورامین در این اداره گفت: آموزش وپرورش در حال حاضر و در زمان پساکرونا مانند گذشته باید در همان خط مقدم برای شناخت استعدادهای ورزشی می تواند قرار گیرد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان «ورامین» با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در ورزش کاهش هزینه های اجتماعی را در پی خواهد داشت بیان داشت:  اعتبار مناسبی برای تکمیل و تعمیرات مکان های ورزشی مانند استخر کوثر، خانه جوان و... در نظر گرفته شده است تا جوانان منطقه بتوانند در شهرستان از آن بهره ببرند.

 

رستمی افزود: استخر کوثر در گذشته و خصوصا زمان کرونا مورد بی مهری قرار گرفت و بابت عدم استفاده از آن مشکلاتی رقم خورد ولی اکنون با اعتباری که توسط فرماندار محترم در اخیتار ما قرار گرفته است امیدواریم، تا پایان آبان ماه این استخر با امکانات بروز تجهیز شود و مقرر شده است هر ورامینی بتواند یکبار بصورت رایگان از آن استفاده کند.

 

وی در خصوص باشگاه تختی و بحث احیای آن نیز اظهار داشت: با پیگیری های حقوقی که صورت گرفته است، قرار است، 25 مغازه تجاری در این مجموعه جهت درآمدزایی ورزشی ساخته شود و  زمین چمن آن نیز برای اولین بار اصلاح هندسی شده و بصورت چمن مصنوعی استاندارد از آن استفاده خواهد شد و امیدواریم با کارهایی که در این مجموعه ورزشی با قدمت صورت خواهد گرفت، سطح باشگاه تختی به درجه یک ارتقا یابد.

 

رستمی در پایان از همه گروه های سنی خواست بحث ورزش و استفاده از اماکن ورزشی شهرستان را در دستور کار داشته باشند و در این رابطه گفت: متاسفانه از سالن های حاشیه شهر و روستایی بعلت کمبود ورزشکار استقبال شایسته ای صورت نمی گیرد که لازم است با توجه به تجهیز این سالن ها به امکانات ورزشی، گروه های سنی مختلف برای استفاده از آنها همت بیشتری را داشته باشند.

کد خبر 1224246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha