حضور استاندار کرمانشاه در منزل شهیدان اهل حق و اهل سنت

امیری مقدم، با حضور در منزل شهید «سیدبهمن مشعشعی»، از شهدای اهل حق استان، منزل شهید «امین رحمانی»، از شهدای اهل سنت استان و همچنين با حضور در منزل شهید اعراضی یاد و خاطره این شهیدان را گرامی و از ایثار و صبوری خانواده ها یشهدا تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری كرمانشاه؛ بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه با حضور در منزل شهید سیدبهمن مشعشعی، از شهدای اهل حق استان، یاد و خاطره این شهید را گرامی داشت و از ایثار و صبوری خانواده شهید تقدیر کرد.

 

براساس این گزارش، شهید مشعشعی در سال ۱۳۶۳ در خرمشهر به شهادت رسیده است. پدر و مادر شهید متولد سال ۱۳۱۰ و در قید حیات هستند.

 

همچنین، استاندار کرمانشاه با حضور در منزل شهید امین رحمانی، از شهدای اهل سنت استان، یاد و خاطره این شهید را گرامی داشت و از ایثار و صبوری خانواده شهید تقدیر کرد.

 

استاندار کرمانشاه در این دیدار با اشاره به تعلق و وفاداری ایرانیان اهل سنت به انقلاب اسلامی گفت: آمار بالای شهدای اهل سنت در استان نشان دهنده فراقومی و فرامذهبی بودن آرمانهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

 

گفتنی است،رحمانی از مبارزان انقلابی و بسیجیان داوطلب، در سال ۱۳۶۶ به شهادت رسیده است.

 

 امیری مقدم، استاندار کرمانشاه در ادامه با حضور در منزل شهید کامران اعراضی یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشت و از ایثار و صبوری خانواده شهید تقدیر و در این دیدار صمیمانه، پای صحبت و دغدغه های پدر و پسر شهید اعراضی نشست.

 

پدر شهید از هنرمندان و شعرای طنز اجتماعی استان است که آثار او بارها از صدا و سیما پخش شده است.

 

شهید اعراضی در سال ۱۳۶۴ در منطقه کوشک به شهادت رسیده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل حوزه استاندار، مسئول امور ایثارگران استانداری و مدیرکل روابط عمومی استانداری هم در این دیدارها حضور داشتند.

 

کد خبر 1224327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha