حضور نخبگان و دانشگاهیان در کنار دولتمردان لازمه بهبود شرایط جامعه است

مهاجر گفت: حضور نخبگان و دانشگاهیان در کنار دولتمردان و تشکیل اتاق‌های فکر لازمه بهبود شرایط جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «سیدعلی مهاجر» امروز (دوشنبه ٢۵ مهر) در نشست با فعالان اجتماعی، فرهنگی و سیاسی گنبدکاووس گفت: حضور نخبگان و دانشگاهیان در کنار دولتمردان و تشکیل اتاق‌های فکر لازمه بهبود شرایط جامعه است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: نخبگان گنبدی برای حل مشکلات به مسئولان اعتماد کنند.

 

وی ادامه داد: به برکت خون شهدا ایران در اوج قله موفقیت‌ها قرار دارد و  جوانان غیور و غیرتمند ایرانی در عرصه‌های مختلف دستاوردهای خوبی را کسب کرده اند.

 

مهاجر با بیان اینکه دشمن می خواهد بی‌اعتمادی در میان مردم و مسوولان ایجاد شود، گفت: مدیران دولت سیزدهم با روحیه انقلابی و توکل به خداوند برای حل مشکلات تلاش می کنند.

 

وی افزود:  با همت استاندار و سایر مدیران جهادی استان گلستان به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به گلستان، گفت: مشکلات قطعی آب و برق استان به حداقل رسیده است و مسئولان برای بهبود وضعیت آبی استان در تلاش هستند.

 

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور، افزود: با مدیریت خوب انجام شده، استان گلستان جزو ۲ استانی در کشور بود که حادثه سنگین نداشت.

 

مهاجر تاکید کرد: باید با تقویت هیئت ‌های اندیشه‌وز برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تلاش کرد.

 

«مهدی دهرویه»، فرماندار گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: برای  ریشه‌یابی مشکلات پیش آمده در کشور اقداماتی به صورت میدانی در این شهرستان آغاز و نشست‌هایی برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه حل مشکلات در حوزه‌های مختلف، افزایش میانگین درآمد مردم و رسیدن به جایگاه واقعی گلستان از مهمترین برنامه‌های راهبردی استان است، افزود: با دستور استاندار گلستان تمرکز بیشتر فعالیت‌ها در شهرستان در حوزه آب بندان‌ها، راه اندازی مراکز ماده ۱۶ (مرکز دولتی نگهداری و درمان معتادان متجاهر)، مبارزه با مفاسد و رشد هشت درصدی است.

 

 

کد خبر 1224349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha