واژه مقدس ایثارگری نباید در جامعه کمرنگ شود

رحیمی نسب با بیان اینکه ایثار به معنای از خودگذشتگی از همه منافع مادی است، گفت: باید تلاش کنیم تا واژه مقدس ایثارگری در جامعه کمرنگ نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «رضا رحیمی نسب» امروز (سه شنبه، ۲۶ مهر) در نشست شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران، در استان گیلان با ابراز امیدواری از فرصت ایجاد شده اظهار کرد: شهدا و ایثارگران برکات خاص خودشان را برای ما که در این نهاد مقدس فعالیت می کنیم بارها نشان داده اند.


دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: اینکه مدیران اجرایی یک استان و شهرستان متوجه شوند که نسبت به ایثارگران مسئولیت و تعهد دارند و بتوانند قوانین، مقررات و بخشنامه ها را در دستگاه ها اجرا کنند می توان گفت که ما ماموریت خود را به درستی انجام داده ایم.


وی با بیان اینکه، با انتخاب یک مشاور قوی می توان کارهای ایثارگران را در حوزه ترویجی و خدماتی با توجه به شرح وظایفی که ابلاغ شده قانونمند، پیگیری نمود گفت: مشاوران به عنوان شخصیت های ملی حرف ها، پیشنهاد و رهنمودهای خود را که می تواند برای ایثارگران راهگشا باشد می بایست با مسئولین مطرح کنند.


رحیمی نسب با تاکید بر اینکه باید این که مسئولین در برابر ایثارگران مسئولند گفت: مقداری امور ایثارگران تشریفاتی شده و باید در راستای رفع آن قدم برداریم.

 

وی اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا واژه مقدس ایثارگری در جامعه کمرنگ نشود چرا که وقتی می گوییم «ایثار» یعنی از خودگذشتگی از همه منافع مادی که ایثارگران انجام دادند و مسئولین باید در قبال این چنین حرکتی احساس مسئولیت کنند و هرچه می توانند در راه خدمت به ایثارگر انجام دهند.

 

دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با بیان اینکه باید به فرزندان ایثارگران ارج نهاده شود تصریح کرد: شک نکنید که حافظان انقلاب فرزندان شهید، ایثارگر و جانباز خواهند بود چرا که آنان به آرمان های این نظام مقیدترند.
 

کد خبر 1224693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha