هر کجا به ایثارگران میدان دادند امور را به خوبی مدیریت کرده اند

داوطلب با بیان اینکه جامعه ایثارگران دارای قابلیت های زیادی هستند گفت: هر کجا به آنها میدان دادیم خود را به خوبی نشان داده اند و کار را به خوبی مدیریت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «محمدرضا داوطلب» امروز(سه شنبه، 26 مهر) در نشست شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران، در استان گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولت انقلابی، مردمی و با مدیران جهادی نام گرفته است اظهار کرد: در این دولت وظیفه ما این است که با دیدار از ایثارگران و گوش دادن به آنان زمینه رفع مسائل و درخواست های آنان را فراهم کنیم چرا که این عزیزان محق هستند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه قوانین مربوط به جامعه ایثارگری باید اجرا شود تصریح کرد: به فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی چارچوبی با نام بنیاد برای حفظ شأنیت ایثارگران درست شده است و وظیفه ما این است که حقوق قانونی جامعه ایثارگری را پیگیری و در راستای اجرایی شدن آنان از تمام توان خود بهره ببریم.

 

وی با بیان اینکه موضوع مشاور ایثارگران در دستگاه ها نباید سبک گرفته شود گفت: انتظار ما این است که برای انتخاب مشاور ایثارگران در سطح دستگاه ها، بالاترین سطح بعد از مدیرکل به عنوان مشاور انتخاب شود تاهم به امور واقف بوده و هم، راهبر باشد.

 

داوطلب همچنین خواستار انتخاب و انتصاب فرزندان شهدا در چرخه مدیریت استان ها شد و خاطر نشان کرد: جامعه ایثارگران دارای قابلیت های زیادی هستند و هر کجا به آنها میدان دادیم خود را به خوبی نشان داده اند و کار را به خوبی مدیریت کرده اند.

 

وی همچنین خواستار احیای قوانین مغفول مانده در برنامه چهارم، پنجم و ششم توسعه شد و گفت: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران این برنامه ها را احصا کرده ایم و امیدواریم در برنامه هفتم اجرا شوند.

 

کد خبر 1224695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha