گلایه امام جمعه زیرکوه از کمبود امکانات ورزشی ویژه بانوان

حجت الاسلام صباغیان با اشاره به لزوم توجه به حوزه ورزش بانوان زیرکوه گفت: ما در حوزه‌ی نیازهای بانوان در شهرستان چه کاری انجام دادیم؟ آیا در شهرستان یک پارک یا ورزشگاه بانوان وجود دارد؟ در حوزه جذب نوجوانان و جوانان به ورزش، کاری انجام دادیم؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صباغیان پیش از ظهر امروز چهارشنبه (۲۷ مهر) در مراسم تجلیل از فعالان ورزشی شهرستان زیرکوه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت: حقیقتاً قدرت و قوت جسم و روح با هم مرتبط است.

 

امام جمعه زیرکوه در ادامه بیان کرد: این جسم و جان انسان با همدیگر ارتباط بسیار تنگاتنگی دارند و هر دو هم جسم هم روح نیازمند تغذیه سالم هستند؛ تغذیه از مجراهای مختلفی رخ می دهد، یعنی فقط ماده نیست، ماده فقط یک بخش است، بخش دیگر غذای جسم، ورزش است.

 

وی با اشاره به اینکه روح انسان نیازمند تغذیه است، ادامه داد: غذای روح انسان شامل انجام واجبات و ترک محرمات، قرآن، دعای پدر و مادر، نماز اول وقت، دعا،حجاب و ... است و در آموزه های دینی به این موضوع اشاره شده است.

 

حجت الاسلام صباغیان در ادامه گفت: وجود مقدس امام علی(علیه السلام) در دعای کمیل می‌فرمایند که پرودگارا برای خدمت به خودت (خدا)، به من قدرت جسمی و جوارحی بده، خدمت به خدا همین خدمت به مردم است.

 

امام جمعه زیرکوه عنوان داشت: هر چه قدر بیشتر نوکری برای مردم و برای جوانان کنیم بدانید که خدمت به خداوند است و این موضوع نیاز به جسم و روح قوی و سالم دارد.

 

وی با اشاره به لزوم توجه به حوزه ورزش بانوان زیرکوه گفت: ما در حوزه‌ی نیازهای بانوان در شهرستان چه کاری انجام دادیم؟ آیا در شهرستان یک پارک یا ورزشگاه بانوان وجود دارد؟ در حوزه جذب نوجوانان و جوانان به ورزش، کاری انجام دادیم؟

 

حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه در پایان عنوان کرد: دولت سیزدهم همه‌ی‌ تلاشش بر این است که همه نیاز ها خصوصاً در حوزه ی جوانان و ورزش برطرف شود و این را هم بدانید ما این آمادگی را داریم در کنار شما مطالبه گر در حوزه ورزش باشیم و همیشه همراه و همگام با شما هستیم.

 

 

کد خبر 1224894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha