شماره هشتم «دیدینو» منتشر شد

شماره هشتم نشریه الکترونیکی «دیدینو» توسط دفتر نوآوری و توسعه حوزه هنری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری، هشتمین شماره از نشریه «دیدینو» با پرونده ویژه‌ای درباره «مخاطب حوزه هنری» به انتشار رسید.

در سرمقاله این شماره می‌خوانیم: «… لزوم مخاطب‌شناسی از بدیهیاتی است که گفتگو پیرامون آن ضروری است و البته دشوار. همه می‌دانیم و به اهمیت آن معترفیم، و در عین حال به صورت دسته‌جمعی از آن غافلیم!»

میزگردی با حضور آقایان سجاد صفار هرندی، هادی اسماعیلی و سیدحسام حسینی درباره مواجهه حوزه هنری با مخاطب و یادداشتی با همین موضوع از آقای محمدرضا وحیدزاده از مطالب این شماره هستند.

«هنر گذر از مرزها» گفت‌وگویی با آقای حسام سالکی درباره نگاه حوزه هنری به فعالیت‌ها و مخاطب بین‌الملل و «رؤیای شیرین فردا» گفت‌وگویی با علی جانباز درباره مخاطب نوجوان، «بلیت سینما، الان یا الان؟» یادداشتی درباره قیمت‌گذاری پویا در سالن‌های سینمایی حوزه هنری و «مهر و مشتری»، آمار و تحلیل‌هایی از ذائقه مخاطبان سوره مهر، از دیگر مطالب دیدینوی هشتم است.

روایتی از داستان خلق عکس صحنه‌پردازی‌شده «عصر انتظار» از زبان آقای سیداحسان باقری، خالق اثر و روایتی از راز موفقیت برخی آثار پرمخاطب حوزه هنری و چند یادداشت دیگر ازجمله مطالب ویژه‌نامه «از یادها رفته» دیدینو می‌باشد.همچنین در این شماره ضمن رونمایی از نسخه الکترونیکی «منشور تحول حوزه هنری انقلاب اسلامی» به صورت لینک قابل دانلود، یادداشتی در معرفی آن نوشته شده است.

مجله «دیدینو» که توسط دفتر نوآوری و توسعه و در معاونت برنامه‌ریزی و امور راهبردی حوزه هنری منتشر می‌شود، می‌کوشد با نگاهی نو به مسائل و چالش‌های پیش رو، زمینه‌ساز گفتگو درباره‌ «تحول» و ابعاد آن در حوزه‌ی هنری انقلاب اسلامی باشد.

کد خبر 1224910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha