لزوم ارتباط مستمر مرکز رشد جهرم با دانشگاه ها  و مراکز علمی

حجت الاسلام مدبر گفت: ارتباط مرکز رشد و فناوری جهرم با بخش های مختلف از جمله دانشگاه ها و حوزه اقتصادی و اجتماعی موجب توسعه برپایه علم و اندیشه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز چهارشنبه (۲۷ مهر) در بازدید از مرکز رشد فناوری شهرستان جهرم با تاکید بر لزوم توسعه شرکت های دانش بنیان،این مهم را از بنیادهای معرفتی دین اسلام دانست چرا که پیامبر اسلام (ص) و امامان (ع‌) نیز بر کار همراه با دانش توصیه و عدم توجه به آن را موجب ضرر بیش از منافع دانسته اند.

امام جمعه جهرم با بیان این که برای بزرگ شدن باید اسباب بزرگی نیز فراهم شود، افزود: ارتباط مرکز رشد و فناوری با بخش های مختلف از جمله دانشگاه ها و حوزه اقتصادی و اجتماعی شهرستان موجب توسعه برپایه علم و اندیشه می شود.

وی ادامه داد: این مهم در نهایت توانمندی های شهرستان جهرم در حوزه های مختلف را به همراه خواهد داشت و البته در این راه باید دقت کرد که کیفیت فدای کمیت نشود.

مجتبی دوراندیش، مدیر مرکز رشد و فناوری جهرم نیز در سخنانی از آغاز به ساخت ساختمان جدید مرکز رشد خبر داد و گفت: برای تکمیل این مرکز نیاز به تصویب اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی است که در دیدار  نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر با معاونت قبلی توسعه و فناوری رئیس جمهور قول مصوب شدن آن داده شده بود و اکنون با توجه به تغییر این معاونت، در حال پیگیری است.

در این جلسه همچنین نمایندگانی از دانشگاه های مختلف شهرستان و مجمع خیرین کارآفرین به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

 

کد خبر 1225000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha