هفتمین نمایشگاه کتب حوزوی در فروشگاه انتشارات حوزه تمدید شد

حصاری گفت: جاماندگان از هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی که در مدت برگزاری این‌نمایشگاه نتوانستند از خدمات آن بهره مند شوند، دو هفته فرصت دارند تا با همان شرایط نمایشگاه یعنی تخفیف ۲۰ درصدی از فروشگاه انتشارات این حوزه خرید نمایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «هادی حصاری» امروز (۲۷ مهر) در جمع خبرنگاران استقبال از هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی این حوزه را بسیار کم نظیر اعلام کرد و افزود: در مدت برپایی نمایشگاه، شاهد حضور پررنگ و چشمگیر طلاب و اساتید در بخش خواهران و برادران در موضوع تهیه کتب مورد نیاز خود و کادر مدارس جهت تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه بودیم.

 

مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان گفت: در مدت برپایی نمایشگاه کتب تخصصی حوزوی، با در خواست های مکرر و متعددی در خصوص تمدید زمان نمایشگاه مواجه بودیم که به جهت برنامه ریزی از قبل صورت گرفته و فضای مدرسه امکان تمدید آن نبود.


وی افزود: با این وجود برای ارائه خدمت مناسب به علاقه مندان و پاسخی برای متقاضیان تمدید، بر اساس بررسی های انجام شده، مقرر گشت افرادی که نتواستند از بن کارت های خود استفاده نمایند، با هماهنگی که با بانک صورت گرفته، تا ابتدای آذر ماه فرصت دارند، فقط از فروشگاه انتشارات حوزه علمیه خراسان با همان ۲۰ درصد تخفیف، خرید نمایند.


حصاری، بازه زمانی دو هفته ای از 23 مهر ماه الی 5 آبان ماه را مهلت استفاده از بن کارت ها و بهره مندی از کتب حوزوی همراه با تخفیف مانند نمایشگاه کتب تخصصی حوزوی در فروشگاه انتشارات حوزه عنوان کرد و گفت: طلاب و اساتید می توانند با خرید از فروشگاه انتشارات حوزه علمیه خراسان علاوه بر استفاده از بن کارت ها، از تخفیف نمایشگاهی نیز بهره مند شوند.


وی بیان کرد: انتشارات حوزه علمیه خراسان با ارائه بیش از دو هزار عنوان کتاب، آمادگی ارائه خدمت در محل فروشگاه را دارد و در طول سال کتاب های درسی و کمک درسی حوزویان و مطالعاتی در این فروشگاه برای طلاب و اساتید عرضه می شود.


مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه که انتشارات حوزه علمیه خراسان نمایندگی عمده ناشرین کتب حوزوی در مشهد را بر عهده دارد. گفت: به طور مستقیم کتابهای ناشرین به این فروشگاه ارسال می شود و چون هدف ما ارائه خدمت به طلاب و اساتید است، انتفاع مالی در اینجا مد نظر نیست.


وی با اشاره به خدمت رسانی فروشگاه حوزه علمیه خراسان، گفت: در سایت این انتشارات نیز حدود 600 عنوان اثر بارگذاری شده که طلاب و اساتید می توانند به صورت غیرحضوری کتابهای مورد نیاز خود را خریداری کنند و این خریدها به اقصی نقاط کشور نیز ارسال می شود.


حصاری هدف از برگزاری هفتمین نمایشگاه کتب تخصصی حوزوی را گردآوری و جمع شدن ناشرین متعدد عنوان کرد و افزود: طلاب با حضور در این نمایشگاه با حجم انبوهی از کتاب و تازه های نشر آشنا شدند و موجب شور و نشاط علمی در ابتدای سال تحصیلی شد و این نمایشگاه با رسالت انتشارات حوزه در بحث تامین کتب منافاتی ندارد و هم راستا با یکدیگر صورت می گیرد.


وی بیان کرد: بازه زمانی برپایی نمایشگاه محدود است ولی این خدمت را مستمرا در طول سال در فروشگاه انتشارات حوزه داریم و همه روزه از ساعت 8 صبح تا 5 عصر آماده ارائه خدمت می باشیم و اگر کتابهایی موجود نباشد، طلاب می توانند آن را سفارش دهند و کتاب مد نظر را تامین کنند.


مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان با تاکید بر ارتباط فی مابین انتشارات حوزه که خود را متولی تامین کتب درسی، کمک درسی و مطالعاتی حوزه با حداقل قیمت و تخفیف های دائم به طلاب و اساتید می داند؛ گفت: طلبه هایی که تاکنون به نمایشگاه مراجعه نکردند، برای آشنایی با این فضا در این‌ فروشگاه حضور پیدا کنند تا یک کانال ارتباطی برای استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل حضوری و مجازی ایجاد شود.


لازم به ذکر است، فروشگاه و نمایشگاه دائمی انتشارات حوزه علمیه خراسان واقع در خیابان امام خمینی ره بین امام خمینی ۳۲ و ۳۴ آماده ارائه خدمت به طلاب و اساتید محترم می باشد و شماره تلفن فروشگاه نیز ۳۲۰۰۸۶۰۹ در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

کد خبر 1225009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha