نگاه دولت نگاه صادرات محور در حوزه رونق اقتصادی است

رضایی پور به توجه دولت به حمایت از فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی اشاره کردو گفت: نگاه دولت، یک نگاه صادرات محور در حوزه رونق اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،«عنایت رضایی‌پور» امروز(چهارشنبه، ۲۷ مهر) در آیین افتتاح فروشگاه شاهد بندر آستارا با اشاره به اولویت دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی و شکوفایی اشتغال، اظهار کرد: شعار دولت کار و کرامت زدودن رکود اقتصادی و اشتغال از چهره شهر است و تمام توان خود را برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی به کار گرفته‌ایم.

 

فرماندار بندر آستارا با اشاره به توقف چهار ساله فروشگاه شاهد شهرستان، افزود: رهبر معظم انقلاب در بیش از یک دهه گذشته حتی در نامگذاری سال‌ها تاکید بسیاری بر شکوفایی مقوله اقتصاد داشته‌اند و امروز باید دغدغه‌مند و با برنامه‌ریزی و هدف در این زمینه ورود کرده و مسیر توسعه و پیشرفت را هموار کنیم.

 

وی با اشاره به سهام‌داری خانواده‌های معظم شهدا در این شرکت، تصریح‌کرد: شهدا چشم و چراغ ملت هستند و خدمت به خانواده آنها و حرکت در مسیر آنها یک تکلیف برای تمام مسئولان است.

 

رضایی‌پور به توجه دولت به حمایت از فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: همواره از ایجاد اشتغال و خدمات‌دهی استقبال کردیم و از سرمایه‌گذاران برای حضور کامل در این شهرستان دعوت می‌کنیم.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با اشاره به اینکه نگاه دولت، یک نگاه صادرات محور در حوزه رونق اقتصادی است،اظهارکرد: با شناسایی واحد های تولیدی راکد در شهرستان تمام توان خود را جهت حل مشکلات تولید کنندگان و راه‌اندازی واحد های تولیدی‌شان انجام دادیم و امید به تغییر شرایط اقتصادی به نفع مردم داریم.

 

رضایی‌پور به فرمایش رهبر معظم انقلاب به لزوم درون‌زا بودن اقتصاد، خاطرنشان‌کرد: نقش‌آفرینی در حوزه اقتصاد یک تکلیف مهم است و با مدیریت جهادی و حمایت از توان داخلی کشور، ما را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می‌دهد.

کد خبر 1225019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha