هیچ دانش‌آموز بازداشتی در استان کردستان نداریم

ناظمی جلال گفت: هیچ دانش‌آموز بازداشتی در استان کردستان نداریم و اگر احیانا در حین اغتشاش دانش‌آموزی دستگیر شده بلافاصله تحویل والدین داده شده و آزاد شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، هاشم ناظمی جلال عصر چهارشنبه (27 مهرماه) در جلسه هماهنگی برنامه‌های 13 آبان که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل شرایط کرونایی در دو سال و نیم اخیر دانش‌آموزان به صورت مجازی مسائل آموزشی، فرهنگی و تربیتی را دنبال می‌کردند و تقریبا تعطیلی بر آموزش و پرورش حاکم بود.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اجرای پروژه مهر در سالجاری اعلام کرد: امسال زمینه پذیرش ۳۲۰ هزار نفر دانش‌آموز در سه هزار و ۱۷۶ مدرسه استان فراهم شد.

 

 

وی بیان کرد: ثبت نام دانش‌آموزان و توزیع کتب درسی نیز براساس پروژه مهر پیگیری شد و با درایت همکاران مجموعه آموزش و پرورش استان و شورای آموزش و پرورش در اکثر شاخص‌ها جزو استان‌های برتر کشور بوده‌ایم.

 

 

ناظمی‌جلال تصریح کرد: سفر ریاست جمهوری در تابستان امسال آورده خوبی برای آموزش و پرورش استان بدنبال داشت و حدود 700 میلیارد اعتبار در حوزه آموزش و پرورش به استان اختصاص یافت.

 

 

وی یادآور شد: مسایل اخیر در کشور بیانگر آن بود که دشمنان قسم خورده نظام به آموزش و پرورش چشم طمع بدوزند و طبیعتاً مشکلاتی پیش آمد که در 30 مدرسه شهرهای سنندج، مریوان و سقز مشکلاتی پیش آمد اما با هوشمندی نیروهای امنیتی و نظارتی این مشکلات برطرف شد و اکنون شرایط خوبی در مدارس حاکم است.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: حضور دانش‌آموزان در سنوات اخیر در فضای مجازی منجر به بروز این مشکلات در روزهای اخیر شد و نیاز است در این فاصله تا روز بسیج دانش‌آموزی مجموعه آموزش و پرورش، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، بسیج دانش‌آموزی برنامه‌هایی را تدوین کنیم.

 

 

ناظمی تصریح کرد: جهاد تبیین نباید فراموش شود و باید برنامه‌هایی در این راستا در استان کردستان برگزار شود.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: هیچ دانش‌آموز بازداشتی در استان نداریم و اگر احیانا در حین اغتشاش دستگیر شده بلافاصله تحویل والدین داده شده و آزاد شده‌اند.

کد خبر 1225036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha