۱۲۰ مبلغ و مبلغه کردستان در حوزه جهاد تبیین فعالیت دارند

حجت‌الاسلام کاوه گفت: ۱۲۰ مبلغ و مبلغه در استان کردستان در حوزه جهاد تبیین فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا کاوه عصر چهارشنبه 27 مهرماه در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های 13 آبان اظهار کرد: هدف اصلی دشمن دهه هشتادی‌ها است تا از عواطف پاک دانش‌آموزان کشور سوء‌استفاده کنند.

 

 

مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: ۱۲۰ مبلغ و مبلغه در استان داریم که در سطح مدارس و مساجد در حوزه جهاد تبیین فعالیت خواهند کرد.

 

 

وی تصریح کرد: فکر و اندیشه انقلابی باید در بدنه دولت و مسئولان رسوخ داشته باشد و ارتباط مدیران با دانشگاهها و مدارس باید بیشتر شود.

 

 

فرماندار سنندج نیز در این جلسه اذعان کرد: هفته اول آبان هفته استکبارستیزی است و جنایات استکبار را باید با هنرنمایی مربیان توانمند برای دانش‌آموزان تبیین کنند.

 

 

حسن عسکری تولید محتوا را دارای اثرگذاری بسیاری در شرایط کنونی دانست و گفت: عملیات روانی دشمن پررنگ است و دشمن با تولید محتوا جوانان و نوجوانان را مورد هجمه قرار داده است.

 

 

وی تصریح کرد: همه دستگاهها باید ورود کنند و هرچه می‌توانند الگوهای موفق را برای نوجوانان معرفی می‌کنند و در این برهه معرفی دانش‌آموزان شهید بهترین الگو برای همه دانش‌آموزان خواهد بود.

کد خبر 1225039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha