گشایش نمایشگاه استانی «اسوه بسیج» درسمنان

نمایشگاه استانی «اسوه بسیج»با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، جانشین فرمانده سپاه و برخی دیگر از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان، مراسم افتتاحیه جشنواره استانی اسوه با حضور سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان ،جمعی از مسئولان استانی و ۴۶پایگاه مقاومت بسیج برتر خواهر وبرادر با هدف شناسایی، معرفی و ترویج برترین پایگاه های مقاومت بسیج استان سمنان برگزار شد.

 

دراین جشنواره ،پایگاه های مقاومت بسیج برتر خواهر و برادر استان سمنان،دستاوردها و عملکردهای پایگاه های مقاومت بسیج را در عرصه های مختلف خدمت رسانی با محوریت محله مسجد محور و در قالب نمایشگاه دستآوردهای برترین پایگاه های مقاومت بسیج به نمایش می گذارند.

 

این پایگاه‌های برتر در نمایشگاه اسوه در ۶۶ شاخص در موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، پیگیری آسیب‌های اجتماعی، روانشناسی بهداشت و محرومیت‌زدایی سنجیده شده و حائز رتبه‌هیا برتر شدند.

 

اصلی‌ترین موضوع در پایگاه‌ها‌، محله محوری است که با استفاده از ظرفیت‌های محله برای رفع مشکلات و آسیب‌های محله اقدام می‌شود؛ که 16 شاخص از این 66 شاخص انتخاب پایگاه‌ها برتر محله‌ای به این مؤلفه برمی‌گردد و ائمه جماعت، هیئت‌امنا، کانون مساجد، فرمانده پایگاه، مدیر مدرسه و مؤثران محله به میدان می‌آیند تا مشکل محله را رفع کنند.

کد خبر 1225057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha