آغاز نام نویسی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان مرکزی

امیدی از آغاز زمان نام نویسی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان خبر داد.

«جمشیدامیدی» با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه به ویژه در بینن جامعه کار و تلاش، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: یکی از برنامه های اداره تعاون در این راستا برگزاری مسابقات قرآن کریم است که با استقبال خوب جامعه کارگری برگزار می شود.
 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، با بیان اینکه مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش با هدف گسترش فرهنگ انس با قرآن کریم برگزار می شود، ادامه داد: این مسابقات همه ساله توسط دفتر امور فرهنگی وزارت متبوع در بین جامعه هدف در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.
 
 
وی با اشاره به اینکه برای سال جاری شانزدهمین دوره این مسابقات برگزار می شود، ادامه داد: علاقمندان می توانند با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر استان برای شرکت در این رویداد قرآنی نام نویسی کنند.
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: این دوره از مسابقات در دو بخش برادران و خواهران برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان در رشته های قرائت (تحقیق)، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و مفاهیم (جلد بیست و ششم تفسیر نمونه) با هم به رقابت می پردازند.
 
 
وی با بیان اینکه کارگران جامعه کارگری و خانواده‌های آنان شامل‌ همسر و فرزندان 18 تا 25 سال (متولدین بعد از یک فروردین 1375 و قبل از آخر اسفند 1382) می‌توانند در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنند، گفت: برای شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش صرف داشتن دفترچه بیمه تأمین اجتماعی ملاک نیست و فرد می بایست دارای قرارداد کاری مشمول قانون کار باشد .
 
 
این مقام مسئول ادامه داد: همچنین افراد شاغل در ادارات و سازمان های دولتی و شهرداری ها و افراد طرف قرارداد با نهادهای علمی و پژوهشی (حوزوی و دانشگاهی) از شمول شرکت در مسابقه مستثنی هستند.
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: در هر رشته تنها نفر اول (یک برادر و یک خواهر) به شرط احراز حد نصاب تعیین شده می تواند معرفی و در مرحله کشوری حضور داشته باشد.


امیدی با بیان اینکه مرحله استانی این مسابقات در اواخر آبان ماه و مرحله کشوری دی و بهمن سال جاری برگزار خواهدشد، گفت:کارگران شریف حداکثر تا 20 آبان ماه نسبت به ثبت نام برای مسابقات اقدام نمایند وبرای کسب اطلاع بیشترمی توانند با شماره تلفن 34032915 این اداره کل تماس حاصل نمایند.
کد خبر 1225147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha