هنر، موثرترین روش برای کمک به بندگان خدا در دستیابی به وضع مطلوب است

فدوی با اشاره به استفاده از ابزار و زبان هنر در راستای مقاومت و عمل به فرامین الهی گفت: هنر یکی از موثرترین روش ها برای کمک به بندگان خدا در جهت دستیابی به وضع مطلوب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه هجدهمین دوره جشنواره تئاتر حوزه مقاومت گفت: جزای خداوند در مقابل صبر امام حسین (ع) ظهر آخرین فرزندش قرار داد تا همه شرینی های خداوند را برای همه مردم خود محقق کند و انشالله این توفیق را داشته باشیم که خودمان نیز با چشم خود بتوانیم ببینیم.

 

وی افزود: یکی از طلیعه های این ظهور اربعین است و در این راستا اول همه مردم دنیا باید امام حسین (ع) را بشناسند و پس از آن نیز فرزندشان را بشناسند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: هنر زیباییی هایی دارد که همه پسند است و هر فردی نوعی با یکی از زیباییهای هنر خود را منطبق می کند و هنر زبان خوبی است.

 

وی ادامه داد: ما آفریده خاص خدا هستیم و خداوند یک بار به خود تبارک الله گفت و زمان خلف بندگانش این را گفت زیرا کامل، زیبا و عالی خلق و تکمیل کرد و پس از آن نیز این بنده را اختیار کامل داد ولی چون نگران بنده بود 124 هزار پیامبر را برای هدایت آنها فرستاد و با آمدن حضرت محمد (ص) این هدایت را تکمیل کرد.

 

فدوی بیان کرد: امکان ندارد که بنده خدا تا آخر الزمان به موضوعی نیاز داشته باشند در دین، پیامبر و کتاب آخر نباشد و برای ضمانت اجرایی معصومین را فرستاد و به دلیل شهید کردن 11 امام، امام آخر را نگه داشت تا وعده الهی تحقق پیدا کند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خداوند هیچ اجباری در مورد آدم ها نکرده است و بندگان خود باید انتخاب کنند که چه باشند..

 

وی افزود: یکی از ابزاری که کمک کننده به انسان است، هنری است که سمت و سوی آن بهشت رفتن باشد و این خلقت بی نظیر که دائمی و ابدی است باید ادامه زندگی خود را در بهشت داشته باشد..

 

فدوی بیان کرد: هنر می تواند حرف خدا را به صورتی که برای بندگان خدا مقبول باشد ارائه دهد و حرف ائمه اطهار (ع) را برای بندگان خدا به صورت مطلوب و پذیرا ارائه دهد.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی که می شود کاری کرد تا بندگان خدا ملاکشان حرف خدا و پیامبر خدا و امام بعد از پیامبر باشد که آخر و عاقبتشان را بهشت قرار می دهد باید این خیر را برای خود دنبال کرد تا ابتدا خودمان خیر را ببینیم و به بندگان خدا نیز خیر دهیم.

 

وی افزود: این آمریکایی ها در درون خود نیز معترف به شیطان بودن خود هستند و در کنگره آمریکا نیز برخی از نمایندگان در خصوص خباثت های آمریکا بحث می کنند که این شیطان بزرگ است  و این دعوای حق و باطل جاری و ساری است.

 

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: این که در دشمنی با ما بیش از 43 سال و هشت ماه آمریکاییها خباثت می کنند و مستمر آن نیز ادامه دارد و یک لحظه نیز دشمنی با ما کاسته نشده و شکل آن را عوض کرده اند نشان از باطل بودن آنها است.

 

وی ادامه داد: در دهه 70 دنیای کفر و استکبار و آمریکا مطمئن شد که به لحاظ جنگ سخت نمی تواند بر ما پیروز شود و پس از آن نیز شکل مقابله با ما را دنبال کردند.

 

فدوی بیان کرد: الان احساس می کنند که می تواند به لحاظ جنگ های ترکیبی که از انواع مختلف آن می توانند استفاده کنند تا بر ما پیروز شوند و اشتباه محاسباتی است و موقعی می فهمند که شکست خوردند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما امروز باید ببینیم که کجا ایستاده ایم و حزب خدا را بشناسیم و در این حزب قرار بگیری تا پیروز باشیم.

 

وی افزود: هنر یکی از موثرترین روش ها برای کمک به بندگان خدا در جهت دستیابی به وضع مطلوب است.

 

فدوی بیان کرد: مقاومت اصطلاحی است که خدا اثری در آن گذاشته تا وقتی اراده ای در داخل کسی یا ملتی شکل می گیرد در مقابل باطل بیایستد و برنامه های دشمنان را نقش بر آب کند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دعوای حق و باطل از زمان حضرت آدم شکل گرفته و تا آخرالزمان نیز ادامه دارد و هیچ وقتی حق و باطل در کنار هم قرار نمی گیرد.

 

 

فدوی بیان کرد: ما باید کسی را که به بینهایت دلواپس و دوستدار ما است مورد توجه قرار دهیم و حرف های او را گوش کنیم.

 

وی افزود: در این 43 سال حتی یک پیروزی را آمریکایی ها نمی توانند پیدا کنند و اگر بود با ابزارهایشان گوش دنیا را کر می کردند و در تمامی این جنگ ها جبهه حق پیرز بوده است و مهم این است که به تکالیفی که خدا برای بندگان ارائه کرده به نسبه عمل کنید.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این که امروز در مقابل شیاطین مقتدر هستیم بدین معنی است که به نسبه به تکالیف خدا عمل کردیم .

 

فدوی بیان کرد: یکی از افتخارات علمای شیعه این است که حرف های آنها به قرآن و عترت متصل است .

 

وی افزود: زبان هنر زبان نافضی است که می تواند به خوبی عمل به فرامین الهی انجام می شود.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  ما مصداق های فراوانی داریم که شهدای ما بروز دارند و این نشان از راه الهی شهدا است.

 

وی گفت: ما سالانه حدود 40 هزار مراسم بزرگداشت شهدا داریم که از این طریق متمسک می شویم تا خودمان را نجات دهیم.

 

کد خبر 1225280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha