چادری که می خواهند بسوزانند آرزوی بسیاری از دختران کشورهای دیگر است/ ایران سنگر اسلام در کل دنیا است

کوثر نبی اوها با اشاره به محدودیت ها و مجازات های دختران در کشورهای خارجی برای پوشش چادر و حجاب گفت: این چادری که می خواهند بسوزانند آرزوی بسیاری از دختران و بانوان کشورهای دیگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، کوثرنبی اوها طلبه بین الملل جامعه الزهرا(س) از کشور آذربایجان و بانوی تازه شیعه  و مسلمان شده در همایش دببران کانون های مهدویت دانشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه یزد گفت: در محیطی بزرگ شدم که چندین سال در زیر نظر شوروی و در دست کومونیست ها بوده است و در مدرسه ام نیز یادم هست که نام خدا بردن ممنوع بود و اگر کسی نامی از خدا می برد، کتک می خورد.

 

وی فزود: 19 سال بی خبر از خدا در خانواده ای که ثروتمند و وابسته به کومونیست بود بزرگ شدم.

 

این بانوی تازه مسلمان شده آذربایجانی گفت: روزی فهمیدم ما پدر معنوی و امام زمان (عج) داریم ولی باور نمی شد زیرا تا آن زمان همه چیز دیدم و حرف های آزادی شنیدم و تا آن لحظه فکر می کردم آزادی قطعی دارم.

 

وی گفت: در کشورم مسلمانانی که اسلام را نمی شناسند بزرگ می شوند و حتی اجازه آشنایی به ادیان را به آنها نمی دهند.

 

این بانوی آذربایجانی گفت: از زمانی که امام زمان را شناختم انگار گم شده خود را پیدا کردم و همچون دختری که 18 سال از پدرش خبر نداشت سردرگم بودم ولی با فهمیدن این قضیه تلاش کردم تا گمشده ام را پیدا کنم.

 

وی بیان کرد: زمانی این دختر 18 ساله با معارف اسلامی آشنا شد و از آن روز دنیا برای او زندان شد و حتی به دانشگاه راهم ندادند و غیر حضوری دانشگاهم را ادامه دادم.

 

وی گفت اولین بار برای زیارت امام رضا(ع) به ایران سفر کردم ولی وقتی رفتم به من اتهام جاسوسی زدند و کتکم زدند و در واقع اولین سفرم به ایران اولین بار بود که دیدم بانویی مانند شاهزاده با چادر در کنار همسرش در خیابان ها راه می رود.

 

این بانوی تازه مسلمان شده ادامه داد: این چادر مقدس که می خواهند بسوزانند آنقدر مقدس شده بود که من چادر می خواهم و حتی در بین اقوام نیز انگ دیوانگی زدند.

 

کوثر نبی اوها گفت: الان 13 سال است که من مادرم را به دلیل محجبه شدن ندیده ام و از ارث محروم شده ام ولی من چیزی پیدا کرده ام که ارزش آن خیلی بالاتر است.

 

وی گفت: آن آزادی که غربی ها بیان می کنند دیدم ولی راضی شدم که همه چیز را بدهم و به این جا آمدم و حتی من را 60 روز حبس خانگی کردند.

 

این بانوی شیعه ادامه داد: امروز به خاطر این اینجا هستم که در کشورهای دیگر از آزادی حرفی نیست واگر در کشوری دختری چادری می شود اجازه فعالیت به او نمی دهند و سوالم این است که چرا یک مسلمان نمی تواند به مدرسه و دانشگاه برود.

 

وی گفت: من تقریبا همه چیز را در دنیا دیده ام ولی تا حالا به کسی غبطه نخوردم غیر از شهدای ایران اسلامی .

 

این  بانوی اهل تشیع بیان کرد: با دیدن حاج قاسم، احساس دل لرزه می کنم و امروز آنچه در دست شما است به کل دنیا می ارزد و از آن روزی که با ایران و مردم آشنا شدم احساس راحتی می کنم.

 

وی گفت: ایران سنگر اسلام در کل دنیا است و با لرزش آن دل کل دختران دنیا که مسلمان هستند می لرزد. و من تنها یک نفر از آن دختران هستم.

 

این بانوی آذربایجانی گفت: شهدای ایران، شهدای اسلام و ما هستند و الان 12 سال است که در قم زندگی می کنم با توسل به امام زمان (ع) در 60 روزه که حبس خانگی بودم با توسل به ایشان راه خود را انتخاب کردم.

 

وی افزود: ما باید قدر بدانیم و این برنامه ها واسطه هستند که من هر ماه این قصه خودم را تکرار کنم و فراموش نکنم که چطور به این راه آمدم.

 

گزارش:‌سید ضیا میررحیمی

 

کد خبر 1225400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha