شناسایی ۱۱۴ شرور مسلح در سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۱۴ شرور مسلح سابقه دار شناسایی و دستگیر شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «احمد طاهری» در مقدمه نشست خبری با اصحاب رسانه از هلاکت 14 شرور مهم و مطرح در سطح استان خبر داد و بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون 114 شرور مسلح سابقه دار شناسایی و  دستگیر شده اند که در مقایسه با دور مشابه سال گذشته 19 درصد افزایش داشته که این نشان دهنده اشراف اطلاعاتی پلیس است.

 

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 662 متهم به دلیل حمل سلاح غیرمجاز با رصد اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شده اند، ادامه داد: آمار دستگیر شدگان سلاح های غیر مجاز از ابتدای سال جاری تا کنون در مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش دارد.

 

طاهری یادآور شد: همچنین هزار و 128 قبضه سلاح غیرمجاز در سطح استان جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد افزایش دارد.

 

وی از انهدام 13  باند سلاح و مهمات در استان خبر داد و افزود: 701 مورد تیراندازی در سطح استان بوده که 414 مورد تیر اندازی ها منجرب به کشف شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برخورد با مخلان امنیت و تیراندازی در سطح استان  در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد، یادآور شد: دستگاه قضا  با اشرار و افرادی که سلاح دارند و کار شرارت انجام  و سپس دستگیر می شوند به اشد مجازات برخورد کنند.

 

کد خبر 1225370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha