خانواده شهدا از پایه‌های مستحکم انقلاب هستند

شهسواری گفت: خانواده شهدا از پایه‌های مستحکم انقلاب هستند و مردم و مسئولان و دولتمردان خود را موظف به تداوم حرکت در مسیر عالمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا می‌دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، علیرضا شهسواری شنبه (۳۰ مهرماه) در سفر به شهرستان کامیاران، در راستای تکریم جامعه هدف با جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر روستای «شاهینی» از توابع این شهرستان دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا فضیلتی بس بزرگ و عملی ارزشمند است.

 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان رستگاری تمام اقشار جامعه را در مسیر شهادت دانست و افزود: ترویج فرهنگ شهادت امانت و دستاوردی است که از شهدا به ما رسیده و ما باید پاسدار این میراث ارزشمند باشیم.

 

 

وی عنوان کرد: اولویت ما در اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بهره‌مندی از ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران است و امیدواریم بتوانیم حافظ و پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان خاطرنشان کرد: شهدا انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هر فردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می‌کند.

 

 

شهسواری با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا روحیه خدمت‌گذاری درجامعه رادوچندان می‌کند، گفت: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان تصریح کرد: تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی‌تواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

 

 

وی اضافه کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند چراکه عزت و اقتدار کشورمان برگرفته از ایثار و شهادت است.

 

 

شهسواری یادآور شد: خانواده شهدا از پایه‌های مستحکم انقلاب هستند و مردم و مسئولان و دولتمردان خود را موظف به تداوم حرکت در مسیر عالمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب  و شهدا می‌دانند.

کد خبر 1225545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha