رفع نیازهای جامعه با اتکا به توان علمی دانشگاه ها

رضایی کوچی برای حل نیازهای جامعه و خدمت‌رسانی در سطح شهرستان و منطقه به توان علمی دانشگاه جهرم نیازمندیم، گفت: این دانشگاه باید دانشجویان و رشته های هدفمند را تعریف و منابع انسانی لازم را به صنایع شهرستان تزریق کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدرضا رضایی کوچی امروز (شنبه ۳۰ مهر) در بازدید از پروژه های در حال احداث دانشگاه جهرم گفت: این دانشگاه با فضاهای مطلوب، استانداردهای آموزشی و زیرساخت‌ها و تجهیزات جدید و به‌روز پژوهشی در زمره یکی از بهترین مراکز آموزش عالی در سطح استان فارس شناخته شده است.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: آموزش‌عالی، علاوه بر آموزش، پژوهش و تربیت نیروی متخصص و متفکر برای جامعه، نقش کلیدی در شهرها و توسعه آن ایفا می‌کند، از اینرو دانشگاه‌ها به طور مستقیم و غیرمستقیم بر توسعه شهر تأثیر می گذارند.

 

وی با تاکید بر اینکه برای حل نیازهای جامعه و خدمت‌رسانی در سطح شهرستان و منطقه به توان علمی دانشگاه جهرم نیازمندیم، بیان کرد: این دانشگاه باید دانشجویان و رشته های هدفمند را تعریف و منابع انسانی لازم را به صنایع شهرستان تزریق کنند.

 

رضایی کوچی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در چند روز اخیر شاهد استقلال هیات امنای دانشگاه جهرم از دانشگاه شیراز بودیم و در صحبتی که با وزیر علوم داشتم مقرر شد به توسعه دانشگاه جهرم توجه شود و اقدامات زیربنایی صورت گیرد.

کد خبر 1225559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha