کسب و کارهای اینترنتی در استان اصفهان رونق گرفته است

باقری با اشاره به رونق فعالیت های اقتصادی آنلاین و اینترنتی در استان اصفهان گفت: ۲۵ درصد فروشگاه های اینترنتی در مقایسه با سال قبل رشد داشته است.

«حمید باقری« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به فعالیت های الکترونیکی و اینترنتی اظهارداشت: این دسته از کسب و کارها با توسعه فناوری های نوین و توسعه شبکه های اجتماعی رونق پیدا کرده و بسیاری درفضای مجازی کارآفرینی می کنند.

مدیرکل شرکت پست اصفهان افزود: در حال حاضر بیش از هزار و 300 فروشگاه اینترنتی در استان فعال هستند که راه اندازی این دسته از کسب و کارها در مقایسه با شش ماهه سال قبل رشد 25 درصدی داشته است.

 

وی ادامه داد: با توجه به استقبال عمومی و شاخصه های این نوع از کسب و کارها شاهد رشد بیشتر درآمد و ایجاد چنین بازارهای فروشی در آینده خواهیم بود.

به گفته باقری با توجه به رونق بازار کسب و کارهای الکترونیکی، شرکت پست ظرفیت خود را در ارسال مرسولات افزایش داده و از دوران کرونا تاکنون فرصت های شغلی در این نهاد افزایش یافت.

 

وی اضافه کرد: به دنبال ایجاد مدرسه کسب و کار الکترونیکی و کلینیکی در این راستا برای آینده اصفهان هستیم تا علاوه بر آموزش فعالیت در بازارهای اینترنتی را تقویت کنیم.

مدیرکل شرکت پست اصفهان با اشاره به تاثیر زیرساخت ها در برابر فعالیت های این قشر گفت: بهبود شبکه های اینترنتی رضایتمندی مشتری و ارائه خدمات را توسعه خواهد داد.

 

وی یادآورشد: قطعی اینترنت و محدودیت ها بر فعالیت و درآمد مشاغل اینترنتی اثر می گذارد و درآمد و تبلیغات آنان تحت تاثیر قرار می گیرد.

کد خبر 1225616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha