خدمات نوع‌دوستانه هلال‌احمر گیلان با محوریت طرح نذر آب ۵ در آستارا

غلامی از اجرای خدمات نوع‌دوستانه هلال‌احمر گیلان با محوریت طرح نذر آب ۵ در آستارا خبر داد و گفت: از اهداف این طرح‌ ارائه اقدامات بشردوستانه و کمک به تأمین آب شرب سالم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «سیاوش غلامی» عصر امروز(شنبه، ۳٠ مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات نوع‌دوستانه هلال‌احمر گیلان در شهرستان آستارا که با محوریت طرح نذر آب ۵ انجام شد، بیان کرد: این طرح در روستای عنبران بخش مرکزی آستارا به همت معاونت داوطلبان این جمعیت، در روزهای ۲۸ و ۲۹ مهر ماه اجرا شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اهداف این طرح‌ها را اقدامات بشردوستانه و کمک به تأمین آب شرب سالم، ارائه خدمات بهداشتی و درمان، ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی و کمک به ارتقای سطح معیشتی نیازمندان عنوان کرد و افزود: همچنین در قالب اجرای این طرح ۲ تانکر ۲۵ هزار لیتری در روستای عنبران نصب شده و کار لوله‌کشی آن را اداره آبفای آستارا انجام می‌دهد.

 

وی تصریح کرد: همچنین هشت پزشک متخصص داوطلب شامل متخصص قلب و عروق، ارتوپد، اعصاب و روان، پوست و مو و زیبایی، کودکان و نوزادان، زنان و زایمان و نازایی، متخصص داخلی سه دندانپزشک به ارائه خدمات به مردم روستای عنبران و روستاهای همجوار پرداختند و در این طرح خدمات تزریقات و پانسمان به مردم نیز، ارائه شد.

 

«بهزاد پرستش» نیز اظهار کرد: در طرح «کاروان سلامت» داروی رایگان به ارزش یکصد میلیون تومان در بین بیمارانی که متخصصان برای آنان دارو تجویز کرده‌اند اهدا می شود.

 

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: همچنین در قالب «کاروان سلامت» به ۱۵ توانخواه منطقه تجهیزات پزشکی از قبیل ویلچر، واکر، تخت و تشک مواج نیز اهدا شد که ارزش این خدمات حدود ۴۲۰ میلیون تومان بوده است‌.

 

وی خاطرنشان کرد: در این طرح همچنین، کیف و لوازم‌التحریر (ارمغان مهر) و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 1225621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha