کمک ۲۹۰ میلیارد ریالی مردم خراسان جنوبی در طرح اکرام ایتام و محسنین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: خیران و حامیان طرح اکرام امسال بیش از۲۹۰ میلیارد ریال کمک به صورت مستقیم به حساب ایتام و محسنین تحت حمایت واریز کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، عبدالرحیم لطفی صبح امروز یکشنبه (۱ آبان) در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: در نیمه نخست امسال ۴ هزار و ۶۱۰ حامی جدید به نیکوکاران طرح اکرام ایتام و محسنین افزوده شده اند و در حال حاضر بیش از ۳۶ هزار نفر در قالب حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین با این اداره کل همکاری می کنند.

 

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، در این مدت بیش  از ۲۹۰ میلیارد ریال به صورت مستقیم به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز کرده اند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۲۸۰ فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد هستند، ادامه داد: همچنین ۶ هزار و ۷۷۵ فرزند محسنین مورد حمایت کمیته امداد هستند.  

 

وی خاطرنشان کرد: در مجموع حدود ۹ هزار و ۵۵ کودک یتیم و محسنین در طرح اکرام ایتام و محسنین خدمات حمایتی دریافت کنند.

 

لطفی با دعوت از مردم نیکوکار استان  برای حمایت از کودکان نیازمند، تاکید کرد: حامیان و خیرین گرامی میتوانند علاوه بر حضور در ادارات ۲۱ گانه سطح استان از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به ثبت نام و مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

 

 

کد خبر 1225648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha