کلاس آموزشی فوریت های پزشکی در مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی برگزار شد

حبیبی خویی گفت: کلاس آموزشی فوریت های پزشکی با همکاری کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» ویژه دانشجویان و بانوان با برگزاری آزمون نهایی در مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی برگزار شد.

«ابراهیم حبیبی خویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کلاس آموزشی فوریت های پزشکی با همکاری کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» ویژه دانشجویان و بانوان با برگزاری آزمون نهایی در مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: آشنایی بیشتر جوانان با مهارت های فوریت های پزشکی به صورت کاربردی و خدمت رسانی به خانواده ها و اجتماع با رویکرد ارتقای مهارت های نوجوانان و جوانان از اهداف برگزاری این دوره های کاربردی است.

 

وی ابراز کرد: در پایان این دوره آزمون نهایی در مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی برگزار و به افراد شرکت کننده گواهی نامه معتبر اعطا می شود.

 

حبیبی خویی با اشاره به ظرفیت نیروهای فعال کانون فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: تقویت و حفظ سلامت خانواده و اجتماع ایجاب می کند تا بانوان با بهره مندی از آموزش و سواد فوریت های پزشکی در خدمت رسانی تلاش کنند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» مسجد سیدالشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: این دوره آموزشی به لحاظ دعوت از کارشناسان مجرب با استقبال ویژه دانشجویان و بانوان همراه شد.

 

کد خبر 1225649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha