مشارکت ۴۱ میلیون تومانی یک خیر ماهنشانی درتهیه جهیزیه زوج های جوان کمیته امداد

به گفته ملکی، در قالب کمک های مومنانه، یک خیر نیکوکار ماهنشانی مبلغ ۴۱ میلیون تومان برای تهیه وتحویل جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد اهداء کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، معصومه ملکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج با هدف تسهیل گری در سنت پسندیده ازدواج برای مددجویان در شرف ازدواج یکی از خدمات حمایتی این نهاد در حوزه حمایت های اجتماعی است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان ماهنشان با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در راستای کمک به ازدواج زوج های جوان گفت: اهدای جهیزیه به زوج های جوان از طریق منابع اعتباری این نهاد وکمک های  خیران انجام می شود.

 

وی افزود: در قالب کمک های مومنانه، یک خیر نیکوکار ماهنشانی مبلغ ۴۱ میلیون تومان برای تهیه وتحویل جهیزیه به زوج های جوان تحت حمایت این نهاد اهداء کرد.

 

ملکی با اشاره به اینکه کمیته امداد علاوه بر پرداخت کمک هزینه ازدواج تسهیلات قرض الحسنه نیز برای توانمندسازی وایجاد اشتغال ودرآمد با ثبات برای خانواده پرداخت می کند، ادامه داد: انجام مشاوره های فردی و آموزش زوج های جوان در زمینه مسائل اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، دینی و آسیب های اجتماعی از دیگر خدمات این نهاد است که در جهت کمک به ازدواج مددجویان اجرا می شود.

 

رئیس کمیته امداد ماهنشان با قدردانی از مشارکت مناسب خیران در همراهی با طرح های حمایتی این نهاد، اضافه کرد: خیران و نیکوکاران برای کمک به تهیه لوازم مورد نیاز خانواده های عزیز تحت حمایت از طریق مراجعه به دفاتر ومراکز نیکوکاری این نهاد در شهرستان کمیته امداد را یاری نمایند.

کد خبر 1225690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha