دستگاه «MRI» تا اسفند امسال در طبس مستقر می شود

موسوی میرزایی گفت: طبق پیگیری های صورت گرفته، مقرر شده است که دستگاه MRI تا اسفند ماه ۱۴۰۱ در شهرستان طبس جهت کمک به رفع اندکی از مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان مستقر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد موسوی میرزایی امروز یکشنبه (۱ آبان) در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت:‌ برابر پیگیری های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، استانداری خراسان جنوبی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حوزه بهداشت و درمان اقدامات خوبی صورت گرفته که مردم از برکات آن بهره مند شده یا خواهند شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به حل مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان طبس اظهار کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته دستگاه MRI  تا اسفند ماه ۱۴۰۱ در شهرستان طبس مستقر خواهد شد.

 

دکتر موسوی در ادامه بیان داشت: امیدواریم این حمایت و همدلی ها موجود بین مسئولان خراسان جنوبی ادامه یابد تا نگرانی های مردم در زمینه بهداشت و درمان به حداقل برسد.

 

علی اکبر رحیمی فرماندار ویژه طبس در این دیدار عنوان کرد: شهرستان طبس از وسعت بسیاری برخوردار است و این موضوع می طلبد تا نگاه ویژه ای در حوزه بهداشت و درمان صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: تسریع در روند اجرای توسعه ساختمان بیمارستان و تامین پزشک متخصص و عمومی و سایر تخصص های مورد نیاز شهرستان از خواسته های به حق مردم و مسئولین در شهرستان طبس است و انتظار داریم تا دانشگاه علوم پزشکی با وسعت دید بیشتر نسبت به حوزه وسیع و پراکنده شهرستان در صدد رفع نیازمندی های بهداشت و درمان شهرستان باشد.

 

فرماندار ویژه طبس در پایان گفت: برابر گزارش رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس بیش از  ۶۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت ها، تجهیزات و زیرساخت های بهداشت و درمان طی قریب به دوسال گذشته هزینه شده که قابل تقدیر است.

 

 

کد خبر 1225775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha