کتاب آینه معرفت با محوریت زندگی آیت الله «محمد کوهستانی» روانه بازار نشر شد

فلاح از چاپ کتاب آینه معرفت با محوریت زندگی آیت الله «محمد کوهستانی» خبر داد و گفت: کنگره ملی آیت الله کوهستانی روز پنج شنبه ۲۶آبان ماه جاری به همراه رونمایی از شش جلد کتاب در شهرستان بهشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  مسعود فلاح امروز(یکم آبان) در نشست اعضای شورای سیاست گذاری همایش ملی آیت الله کوهستانی با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی،‌نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه دبیرخانه این همایش باهدف شناساندن مفاخر و شناخت جایگاه علمی و اجتماعی آیت‌الله کوهستانی، شناخت ابعاد دینی و اجتماعی و فرهنگی این عالم ارزشمند و شناساندن زوایای پنهان ایشان به نسل جوان، مقالات متعددی را دریافت کرده است، اظهار کرد: ​ همچنین مستند زندگی این فقیه پارسا با عنوان «آقاجان» به مدت ۱۵دقیقه تولید شد.

 

 

 دبیر اجرایی کنگره ملی آیت الله کوهستانی با بیان اینکه آغاز فعالیت برای برگزاری کنگره ملی آیت الله کوهستانی(ره) دارای آثار و برکات فراوان بوده است و تاکنون مقالات و کتب فراوانی چاپ شده است، گفت: نقش آیت الله کوهستانی(ره) در گسترش علوم دینی و اسلامی در منطقه و استان و حتی کشور بر کسی پوشیده نیست و این عالم دینی با تاسیس حوزه علمیه در روستای کوهستان بهشهر و تربیت شاگردان اثرگذار در حوزه های مختلف تاثیر فراوانی در گسترش اسلام داشته است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر از چاپ کتاب ۴۰جمله قصار آیت الله کوهستانی (ره) خبر داد و افزود: این کتابت که با تحریر استاد هاتفی خوشنویس برجسته شهرستان اجرایی شده است؛ با هنر تذهیب کار به اتمام رسیده است و تلاش شده تا به صورت کتاب  با عنوان آینه معرفت در اختیار افراد علاقمند قرار گیرد.

 

فلاح با تاکید براینکه ۴۰دستگاه از جمله رسانه ها برای برگزاری این کنگره ملی به خط هستند، گفت: هم افزایی برای برگزاری بهتر این همایش مورد انتظار است.

 

وی اذعان کرد: هدف اصلی این همایش تولید محتوا برای نسل نو بوده است که خداوند متعال را شاکریم با تلاش های کمیته علمی بخش اعظمی از این مهم محقق شده است.

 

فلاح با اشاره به اهمیت بحث اطلاع رسانی در خصوص برگزاری کنگره آیت الله کوهستانی خواستار ورود به موقع و جدی اصحاب خبر و رسانه به ویژه صداو سیمای مرکز استان در راستای معرفی بهتر شخصیت علمی،‌دینی،‌عرفانی و... آیت الله کوهستانی به جامعه شد.

کد خبر 1225789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha