مردم گلستان با بصیرت خود  اغتشاشگران را برای رسیدن به اهداف خود ناامید کردند

مهاجر گفت: مردم استان گلستان با تلاش فراوان رسانه های دشمنان، به آنها توجهی نکردند و با بصیرت مثال زدنی اغتشاشگران را برای رسیدن به اهداف خود ناامید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «سیدعلی مهاجر» امروز (یکشنبه 1 آبان) در نشست شورای پدافند غیرعامل استان گلستان با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: مردم استان گلستان با تلاش فراوان رسانه های دشمنان، به آنها توجهی نکردند و با بصیرت مثال زدنی اغتشاشگران را برای رسیدن به اهداف خود ناامید کردند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به برنامه های هفته پدافند غیرعامل در استان، افزود: برنامه های این  هفته با تاکید بر آشنایی بیشتر مردم استان با این موضوع راهبردی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در اولین روز این هفته، رزمایش پدافند غیرعامل با محوریت حفاظت از زیرساخت ها و تداوم کارکردها برگزار می شود.

 

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان نیز در ادامه این نشست گفت: پدافند غیرعامل یک مسئله بسیار کلیدی است و توجه به آن، استان گلستان را از تهدیدهای غیر قابل جبران حفظ کرده است و نقش ویژه ای در حفظ زیرساخت ها و جلوگیری از خسارات احتمالی دارد.

 

«محمدتقی محمدی» افزود:  برنامه های هفته پدافند غیرعامل از چهارم تا یازدهم آبان با شعار «برای مردم، پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت ها و تداوم کارکردها» برگزار می شود.

 

وی گفت: در این هفته در حوزه های سابیری، زیستی، شیمیایی، امنیت پایدار، پدافند اقتصادی و پدافند فرهنگی و مردم محور در سطح استان برنامه هایی برگزار می شود.

 

کد خبر 1225852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha