مردمی کردن انقلاب هدف بسیج است

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه هدف بسیج، مردمی کردن انقلاب است، گفت: هدف فرهنگی و تربیتی مجامع بسیج مبارزه با افکار و عقاید پلید دشمنان است که هر روز در فضای حقیقی و مجازی اعتقادات جوانان و نوجوانان را زیر سوال می برند و ایجاد شبهه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدرضا محمدی امروز(۱ آبان) در مجمع بسیجیان شهرستان طبس اظهار داشت: بسیج مردمی شاهکار امام راحل بوده است که امروز حافظ آرمان های انقلاب است.

 

امام جمعه طبس بیان کرد: مجامع بسیج هم از مجمع های پر خیر و برکت است که در چند سال گذشته شکل گرفته است و اولین مجمع عالی بسیج در محضر رهبر معظم انقلاب برقرار شد.

 

 وی ادامه داد: کارگروه هایی که در مجامع بسیج شکل گرفت عملا به یک دولت کوچک در کنار دولت ها و مسئولین در مجموعه شهرستان ها تبدیل شده اند. 

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه شهرستان طبس 6 کارگروه در مجمع بسیج دارد، افزود: هر کدام به سمت موضوع شناسی روی آورده اند و این کارگروه ها باید کمک به دولت و دولتمردان کنند گرچه در مقطع هایی مسئولین این باور را ندارند و گاهی سنگ اندازی در مقابل کارهای بسیجیان می کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه از مهمترین اهداف بسیج بر اساس رهنمودهای امامین انقلاب پرداختن به بحث حفظ انقلاب و نظام اسلامی است، ادامه داد: هدف فرهنگی و تربیتی مجامع بسیج مبارزه با افکار و عقاید پلید دشمنان است که هر روز در فضای حقیقی و مجازی اعتقادات جوانان و نوجوانان را زیر سوال می برند و ایجاد شبهه می کنند.

 

امام جمعه طبس عنوان داشت: یک بسیجی در طراز انقلاب این هوشیاری و بیداری را دارد که با افکار منحطی که برای انقلاب چالش می شود مقابله کند. 

 

وی با بیان اینکه هدف بسیج در عرصه ی امنیتی مردمی کردن انقلاب و نظام است، گفت: در حوادث اخیر دشمنان امید داشتند بتوانند اهداف شوم خود را به اجرا بگذارند و به انقلاب اسلامی یک بار دیگر ضربه بزنند اما مردم صف خود را جدا کردند و در برابر اغتشاشگران ایستادند.

 

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: هدف بسیج در عرصه امنیت همین است و وقتی انقلاب از مردم باشد دیگر نیازی به نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی الا در جاهای خاص نیست. 

 

امام جمعه طبس بیان داشت: مردمی کردن از اهداف مهم انقلاب اسلامی است چرا که مردم پشتوانه انقلاب هستند و به همین پشتوانه است که مقام معظم رهبری در جمع مهمانان کنفرانس اسلامی فرمود این درخت انقلاب به حدی تنومند شده است که دشمنان غلط می کنند بخواهند درخت را بکنند.

 

 

 

 

کد خبر 1225860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha