۷۳ مسجد در محلات کم برخوردار بازسازی و مرمت شده اند

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه ۷۳ مسجد در محلات کم برخوردار مرمت و بازسازی شده اند، گفت: باید برای محلات کار قرارگاهی انجام شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، علی عسگری در همایش "اقدامات انجام شده برای 2020 محله کم برخوردار" که صبح امروز دوشنبه دوم آبان برگزار شد، گفت: روزی که کار را آغاز کردیم کارمان را قرارگاهی دیدیم و سعی کردیم از همه ظرفیت ها استفاده کنیم. در 110 محله کار آغاز شد و امروز 220 خانه احسان راه اندازی کرده ایم که قرار است تا پایان سال به 420 عدد برسد.

 

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه در حال حاضر 17 هزار شهردار کوچه داریم، گفت: این شبکه کاملا مردمی است. در بحث خدمات بهداشتی و درمانی 5 مرکز درمانی را تجهیز کرده ایم، طرح لبخند احسان در 130 محله اجرا شده است و افراد محروم و نیازمند از خدمات دندان پزشکی برخوردار شده اند.

 

وی بیان اینکه 65 خانه بهداشت را بازسازی کرده ایم، گفت: در این محلات ورزش های رزمی طرفدار دارد و امیدواریم با مشارکت سازمان ها در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه 110 خانه نیازمند، 73 مسجد و تعدادی مدرسه بازسازی و مرمت شده است، گفت: 15 هزار بسته معیشتی در بین محلات کم برخوردار توزیع شده است و 150 هزار نفر نیز تحت پوشش این ستاد قرار گرفته اند.

 

عسگری در ادامه توضیحات خود درباره اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: 100 مورد اهدای جهیزیه داشته ایم و با طرح نسیم احسان به 210 خانه وسیله خنک کننده فرستادیم. همچنین بنیاد برکت را مکلف کردیم که امسال 10 درصد از ظرفیت های اشتغال خود را به این مجلات اختصاص دهد و امیدواریم تا پایان سال 30 هزار فرصت شغلی در این محلات ایجاد شود.

کد خبر 1225965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha