دفتر شصت ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن كریم مالزی بسته شد

آیین اختتامیه شصت ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن كریم مالزی در سالن اصلی مرکز همایش‌های شهر كوالالامپور برگزار و طی آن نتایج این رقابت‌ها در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان؛ آیین اختتامیه شصت ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن كریم مالزی با حضور سلطان عبدالله احمد شاه، پادشاه، تونکو عزیزه آمینه اسکندریه، ملکه مالزی و مقامات بلندپایه دینی و اسلامی، هیئت داوران، متسابقان به همراه سفرای کشورها، هیئت قرآنی اعزامی از ایران و جمع کثیری از مردم  در سالن اصلی مرکز همایش‌های شهر كوالالامپور برگزار و طی آن نتایج این رقابت‌ها در دو بخش بانوان و آقایان اعلام شد.

 

 

 

بنابراین گزارش این مراسم با خوشامدگویی مجریان برنامه به سه زبان انگلیسی عربی و مالایی به حاضرین برگزار و برترین‌های این رقابت جوایز خود را دریافت کردند.

خانم حاجه حکیمه بنت محمد یوسف، رئیس هیئت داوران و رئیس ستاد اجرایی مسابقات سخنران مراسم بود و سالن برگزاری رقابت‌ها شاهد حضور گسترده شرکت‌کنندگان، شهروندان مالزی و علاقمندان به برنامه‌های قرآنی است.

 

کشور بحرین مقام نخست شصت ودومین دوره مسابقات بین المللی مالزی را دریافت کرد

 

در این مراسم نتایج مسابقات اعلام شد و در بخش بانوان، نمایندگان کشورهای مالزی، سنگاپور، اندونزی، برونئی و افغانستان به ترتیب اول تا پنجم شدند و در بخش آقایان نیز قاریان بحرین، مالزی، اندونزی، عراق و سنگاپور رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

 

 

مسعود نوری، نماینده ایران در این دوره از مسابقات که در نخستین شب تلاوت خود را اجرا کرد، موفق به کسب مقام نشد.

کد خبر 1226081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha