خانه خلاق فرهنگ و هنر و رسانه در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

فرخنده از راه اندازی خانه خلاق فرهنگ و هنر و رسانه در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: جوانان دانش بنیان و نخبه حوزه رسانه در خراسان جنوبی در این خانه فرهنگ و رسانه اثرهای ماندگار و ابتکاری را در حوزه رسانه خلق خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی فرخنده شامگاه (2 آبان) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه تاکنون تصویر کامل و مناسبی از خراسان جنوبی در سطح ملی ارائه نشده است، اظهار داشت: اقدامات زیادی در رسانه های مختلف برای معرفی استان صورت گرفته که اینها هنوز کامل نیست و باید برای معرفی استان در ابعاد مختلف در سطح ملی بیشتر کار شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه پدر علم ارتباطات ایران، فرزند خراسان جنوبی است، افزود: جشنواره ملی رسانه باید در خراسان جنوبی برگزار شود، لذا در حال پیگیری این موضوع در ابعاد ملی هستیم تا بتوانیم جایزه ملی سواد رسانه ای با محوریت خراسان جنوبی و با هدف اهدای تندیس پرفسور معتمدنژاد در این استان برگزار شود.

 

فرخنده از راه اندازی خانه خلاق فرهنگ و هنر و رسانه در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: جوانان دانش بنیان و نخبه حوزه رسانه در خراسان جنوبی در این خانه فرهنگ و رسانه اثرهای ماندگار و ابتکاری را در حوزه رسانه خلق خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه همچنین برنامه ثبت روز زعفران در تقویم ملی کشور را در دستور کار داریم، افزود: باید در حوزه تصویرسازی از خراسان جنوبی طوری اقدام شود که نگاه مسئولان و مدیران بالادستی در مرکز، در اختصاص اعتبارات به استان نیز تغییر کند.

 

برگزاری جشنواره تولیدات مردمی حوزه رسانه در خراسان جنوبی

سجاد رضایی، مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی هم در این جلسه با اشاره به اینکه بسیج رسانه استان برای مناسبت 13 آبان ماه، جشنواره تولیدات مردمی راه اندازی کرده است، گفت: این جشنواره براساس دو کلید واژه «ایران قوی» و «افول آمریکا» برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در 13 آبان ماه امسال شاهد برگزاری یک راهپیمایی بزرگ از جنس نسل نوجوان و جوان کشور یعنی دانش آموز و دانشجو خواهیم بود، افزود: حضور گسترده جوانان و نوجوانان خراسان جنوبی در مراسم روز 13 آبان ماه امسال متفاوت تر از سال‌های قبل خواهد بود و دانش آموزان و دانشجویان با حضور کم نظیر خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

 

رضایی خاطرنشان کرد: نهضت سواد رسانه ای در راستای آگاه سازی نسل جوان از توطئه های دشمنان و خباثت های آنها در سطح مساجد و مدارس استان در حال انجام است و این کار ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1226112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha