برگزاری نشست شورای اداری با محوریت برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی

مجید خوبی زاده گفت: نشست شورای اداری با محوریت هم اندیشی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هفته کتاب و کتابخوانی در جنوب کرمان از ۲۴ آبان ماه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در همین راستا نشست شورای اداری با محوریت هم اندیشی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی مساجد جنوب کرمان برگزار شد.

 

وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در هفته کتاب، بیان کرد: هم زمان با این هفته، تعداد ۳ کتابخانه در منوجان، توکل آباد کهنوج و بوئینگ رودبار جنوب تجهیز و افتتاح می شود.

 

خوبی زاده ابراز کرد: همچنین در هفته کتاب و کتابخوانی با همکاری کانون فرهنگی هنری فاطمه ها جشنواره قصه گویی لوپه تو با حضور مصطفی رحماندوست برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: نشست با کتابداران کتابخانه های مخزن دار کانون های مساجد، بازدید از کتابخانه ها بخش دیگری از برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی است.

 

وی اظهار کرد: رایزنی با نهاد کتابخانه های عمومی و شهرداری ها برای حمایت از برنامه های کتابخوانی کانون های مساجد جنوب کرمان نیز در دستور کار برنامه های هفته کتاب قرار دارد.

 

خوبی زاده اضافه کرد: در این هفته از نویسندگان و کتابداران کانون های مساجد جنوب کرمان تجلیل می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه از ابلاغ بسته پیشنهادی ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی به کانون های مساجد و کتابخانه ها خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر این نیز صحبت های بزرگان در حوزه کتابخوانی به کتابخانه ها ارسال می شود.

کد خبر 1226326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha