ثبت یک وقف جدید در فلاورجان در دهه وقف امسال

جوی زادگان با اشاره به مشاوره و گرایش بخشی به واقفان برای وقف براساس نیاز‌های روز جامعه گفت: یک وقف جدید در شهرستان فلاورجان در دهه وقف امسال به ثبت رسید.

«مجتبی جوی زادگان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان  با اشاره به اهمیت ثبت وقف جدید به ویژه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان فلاورجان اظهار داشت: در این زمینه مشاوره‌های لازم در دستور کار قرار دارد و فرهنگ‌سازی برای ثبت وقف جدید در دستور کار است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان با بیان اینکه در دهه وقف سال جاری یک وقف جدید در شهرستان فلاورجان ثبت شده است، ادامه داد: یک قطعه زمین با کاربری مسکونی در این ایام وقف شد.


 با بیان اینکه ارزش ریالی این موقوفه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، اضافه کرد: این موقوفه با نیت توسعه و ساخت آبدارخانه، انبار و سرویس بهداشتی مسجد اعظم مهرنجان ارامنه به ثبت رسیده است.

 

وی اظهار داشت: کارکرد‌های وقف در شرایط حاضر از یک سو به رفع نیاز‌های جامعه و از سوی دیگر به اعتمادسازی در بین مردم برای توسعه فرهنگ وقف منجر شده است.

 

جوی زادگان با تاکید بر ضرورت توسعه فرهنگ وقف در جامعه گفت: گسترش فرهنگ وقف به عنوان یک فرهنگی غنی با پیشینه‌ای قوی، یاری رسان فقرا و دردمندان جامعه است.


وی تصریح کرد:  علی اصغر و اکبر نوروزی واقفان این موقوفه هستند.

کد خبر 1226364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha