۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در خراسان جنوبی توزیع شد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان سه شهرستان «زیرکوه، قاینات و خوسف» آغاز شد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: با حمایت های خیرین برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) چند سالی است که توزیع گوشت گرم در قالب طرح قربانی در بین نیازمندان اجرایی می شود.

 

وی با اشاره به اینکه بیستمین مرحله از توزیع گوشت امروز چهارشنبه (۴ آبان) را با همکاری مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی آغاز کردیم،‌ ادامه داد: تاکنون ۱۹ هزار و ۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا به ارزش ۶ میلیارد تومان در شهرهای مختلف استان توزیع شده است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: خانواده‌ های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توسط بچه‌های مسجد از قبل شناسایی شده‌اند تا توزیع گوشت، با سرعت بیشتری انجام شود.

 

حجت‌الاسلام سبزه‌کار وزن هر بسته گوشت قرمز را نزدیک به ۲ کیلوگرم اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون طرح مواسات در قالب توزیع گوشت گرم در تمام شهرستان‌های خراسان جنوبی اجرا شده است.

 

 

 

 

کد خبر 1226399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha