هفدهمین یادواره شهدای حسین آباد برگزار می شود/ قرائت دعای ندبه با پخش زنده از شبکه یک سیما

مسئول هیئت رزمندگان اسلام حسین آباد آران و بیدگل گفت: هفدهمین یادواره شهدای گمنام و ۲۰ شهید حسین آباد کویر همراه با برگزاری دعای ندبه و پخش زنده از شبکه یک سیما در حرم مطهر شهدای گمنام این روستا برگزار می شود.

«قربانعلی اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: هفدهمین یادواره شهدای گمنام و ۲۰ شهید حسین آباد کویر در حرم مطهر شهدای گمنام حسین آباد برگزار می شود.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام حسین آباد افزود: این مراسم همراه با قرائت دعای پرفیض ندبه با پخش زنده از شبکه یک سیما، ساعت ۶ صبح روز جمعه ۶ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

 

اکبری ادامه داد: سخنران این مراسم حجت الاسلام «حبیب الله فرحزاد» کارشناس مذهبی سیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و مداح و دعاخوان مراسم « مجتبی رمضانی» مداح هیئت رزمندگان اسلام است.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام حسین آباد خاطر نشان کرد: این برنامه از سوی هیئت رزمندگان اسلام حسین آباد و با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان برگزار می شود.

 

اکبری تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار امام حسین(ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت شهامت و صداقت آموختند و در عمل آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه جاوید آفریند.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام حسین آباد افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از اساسی‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است و در بصیرت افزایی و دشمن شناسی جامعه بویژه قشر جوان موثر است.

 

دهستان حسین آباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل در فاصله ۴۳ کیلومتری از مرکز این شهرستان واقع شده است.

کد خبر 1226452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha