همکاری  مرکز توسعه حل اختلاف دادگستري و کانون هاي مساجد برای ارتقای فرهنگ صلح و سازش

تفاهم نامه همکاري بين ستاد هماهنگی کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان ايلام و مرکز توسعه حل اختلاف دادگستري این استان با هدف ارتقا فرهنگ صلح و سازش و استفاده از جايگاه رفيع روحانيت مساجد به امضاء رسيد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین« علی چراغی پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام و « جبار سپهری» معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان ایلام تفاهم نامه همکاري فی مابین این دو نهاد امضا شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در این آیین اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری به منظور  استفاده حداکثری  از امکانات و ظرفیت های دو دستگاه در جهت ارتقاء فرهنگ صلح و سازش و استفاده از جایگاه رفیع روحانیت مساجد در برنامه های فرهنگی و مذهبی  و عقیدتی، ارائه مشاوره های مرتبط با ارکان خانواده در شعب ویژه خانواده به امضاء رسید.

 

حجت الاسلام« علی چراغی پور»  نهاد خانواده را یکی از اصلی ترین نهاد های اجتماعی در جامعه اسلامی بیان کرد و سرمایه گذاری و توجه هر چه بیشتر به این نهاد را از شاخص های یک جامعه سالم دانست.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ما با همجمه های مختلف درصدد ضربه زدن به نهاد خانواده هستند، تصریح کرد: وظیفه همه نهاد های فرهنگی انقلاب اسلامی کمک به حفظ نظام خانواده و داشتن خانواده سالم برای جامعه سالم است .

 

حجت الاسلام چراغی پور  ضمن اعلام آمادگی  همکاری با معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری استان در زمینه اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی، گفت: تمامی ظرفیت کانون های مساجد در اجرای برنامه های آموزشی، حضور روحانیون مساجد جهت ارائه خدمات مشاوره و حضور در شعب حل اختلاف خانواده در اختیار این دادگستری استان قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است، در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری فی مابین این دو نهاد به امضا رسید.

کد خبر 1226548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha