افتتاح سالن ورزشی زنده یاد فاطمه خسروی حسینی آران و بیدگل

سالن ورزشی زنده یاد فاطمه خسروی حسینی با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در محله فرهنگی عباس آباد آران و بیدگل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، در مراسمی با حضور مسئولان محلی و استانی، سالن ورزشی زنده یاد فاطمه خسروی حسینی در محله فرهنگی عباس آباد شهرستان آران و بیدگل افتتاح شد.

 

این مراسم با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان ، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل و رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مدیر محترم اداره آموزش و پرورش و مسئولان محلی در مدرسه بانو خسروی حسینی برگزار شد.

 

سرانه ورزش دانش آموزی در آران و بیدگل بیش از ۸۲ سانتی متر است

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در این مراسم گفت: سالن ورزشی زنده یاد فاطمه خسروی حسینی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نوسازی مدارس استان اصفهان به بهره برداری رسیده است.

 

رحمت اله مشرقی افزود: این سالن ورزشی در فضایی به وسعت یک هزار متر مربع در دو بخش سالن ورزشی و بخش اداری برای استفاده دانش آموزان شهرستان آران و بیدگل به ویژه محله عباس آباد احداث شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل ادامه داد: سرانه ورزش دانش آموزی در آران و بیدگل بیش از ۸۲ سانتی متر است؛ در حالی که این میزان در کشور حدود ۶۰ سانتی متر مربع است.

 

 

سالن ورزشی زنده یاد بانو خسروی حسینی چهل و دومین پروژه طرح عباس آباد ۱۴۰۶ 

مدیر شورایاری و مدیریت محله عباس آباد آران و بیدگل هم در این مراسم گفت: بهره برداری از سالن ورزشی زنده یاد فاطمه خسروی حسینی با پیگیری شورایاری و مدیریت محله و قول مساعد مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل انجام شد.

 

نعمت الله قبایی ادامه داد: محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان اولین و تنها محله ای است که پروژه شورایاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان با همکاری شهرداری ناحیه ۱ آران و بیدگل کلید زده است و قرار است طی پروژه «عباس آباد ۱۴۰۶ » در طی ۱۰ سال بیش از ۱۰۰ پروژه در حوزه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی، سلامت و مبلمان شهری را از طریق شورایاری، خیرین و مشارکت مردم محله عباس آباد اجرا کند.

 

مدیر شورایاری و مدیریت محله عباس آباد آران و بیدگل افزود: پروژه سالن ورزشی بانو خسروی چهل و دومین پروژه طرح عباس آباد ۱۴۰۶ است که با پیگیری شورایاری محله عباس آباد تحقق یافته است.

 

اجرای ورزش باستانی و زورخانه ای، سرود و دکلمه، اجرای مراسم حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، گل آرایی سالن از برنامه های ویژه این مراسم بود.

 

خبرنگار: روح اله باقری

 

 

 

 

 

کد خبر 1226565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha