عدم درج قیمت و گرانفروشی نیمی از تخلفات تعزیراتی در استان است

مدنی گفت: درج نکردن قیمت و گرانفروشی بیشترین حجم تخلفات و پرونده‌های تعزیراتی در خراسان رضوی را شامل می شود و حدود نیمی از پرونده‌ها مرتبط با این کدهای تخلفی بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «سید مرتضی مدنی» در جمع خبرنگاران افزود:  از ۳۳ هزار و ۵۹۶ پرونده تخلف تعزیراتی مختومه شده در استان خراسان رضوی در نیمه نخست امسال، هشت هزار و ۸۹۲ پرونده مربوط به عدم درج قیمت و هفت هزار و ۹۵۹ پرونده مربوط به گرانفروشی است.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: دستورالعملهای بهداشتی، عدم رعایت مقررات صنفی، عدم صدور فاکتور، عدم رعایت بهداشت محیط، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، تقلب، عدم ارائه فاکتور خرید، عرضه کالای قاچاق، نگهداری و فروش کالای قاچاق از دیگر عناوین تخلفی اصناف در استان خراسان رضوی است که به ترتیب بیشترین فراوانی تخلفات را به خود اختصاص داده‌اند.

 

وی افزود: همچنین بیشترین پرونده ها مربوط به بخش کالا و خدمات با ۲۶ هزار و ۶۴۸ فقره پرونده مختومه در نیمه اول سال جاری است، تعداد پرونده های بخش بهداشت و درمان نیز ۲ هزار و ۷۳۸ پرونده و در بخش قاچاق کالا و ارز نیز چهار هزار و ۲۱۰ فقره پرونده مختومه شده است.

 

مدنی با ییان اینکه مجموع جرایم تعیین شده برای پرونده های مزبور بیش از ۶ هزار و ۲۵۶ میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال است؛ ادامه داد: ۱۹ هزار و ۸۳۶ فقره از پرونده های مختومه شده در شعب این استان با محکومیت افزون بر ۲  هزار و ۸۱۷ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال مربوط به مشهد است

کد خبر 1226600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha