دستورالعمل سرمایه گذاری در وزارتخانه صمت در حال بازنگری است

نبوی گفت: دستورالعمل سرمایه گذاری در وزارتخانه صمت در حال بازنگری و چند مشوق به دستورالعمل در حال اضافه شدن است تا سرمایه گذاران بیشتر تمایل به سرمایه گذاری در مناطق ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،علی نبوی امروز چهارشنبه (۴ آبان) در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان جهرم گفت: سازمان ایدرو به عنوان یک سازمان توسعه ای، وظیفه سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران دارد. 

 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه وظیفه ایدرو بنگاه داری نیست بلکه باید زیرساخت های صنعتی کشور را ایجاد و مهیا کند، افزود: اهتمام جدی برای فعالسازی منطقه ویژه اقتصادی جهرم داریم. 

 

وی بیان کرد: دستورالعمل سرمایه گذاری در وزارتخانه صمت در حال بازنگری است و چند مشوق به دستورالعمل در حال اضافه شدن است تا سرمایه گذاران بیشتر تمایل به سرمایه گذاری در مناطق ویژه داشته باشند.

 

معاون وزیر صنعت، معاون و تجارت اعلام کرد: تمام زیر ساخت های لازم در فاز یک منطقه ویژه اقتصادی جهرم آماده است و سرمایه گذاران هیچ کمبود و نیازی برای فعالیت ندارند. 

 

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بیان داشت: با توجه به ظرفیت هایی که داریم آمادگی کمک و حمایت از سرمایه گذاران در این منطقه خواهد بود.

 

وی در پایان گفت: هر کسی که تمایل به سرمایه گذاری در این منطقه دارد، درهای سازمان ایدرو برای صحبت و مذاکره با آنان باز است و تلاش خواهیم کرد از حداکثر امکانات برای کمک به سرمایه گذاران به کار بگیریم.
 

کد خبر 1226646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha