لزوم تکمیل زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی جهرم

رضایی کوچی گفت: تکمیل زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی جهرم و انتقال آب به منقطه ویژه از موارد مهمی است که لازم است علاوه بر حمایت از دولت و سازمان ایدرو خود سرمایه گذاران هم کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، امروز چهارشنبه (۴ آبان) جلسه بررسی مسائل و مشکلات منطقه ویژه اقتصادی جهرم با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت ایدرو، استاندار فارس، معاون بهره برداری و نوسازی سازمان ایدرو، امام جمعه جهرم، مدیران کل گمرک، صمت، برق منطقه‌ای فارس و تنی چند از مدیران و مسولان استانی و شهرستانی و چند تن از سرمایه‌گذران برگزار شد. 

 

 محمدرضا رضایی در این جلسه گفت: سرمایه گذار به دنبال مکانی می گردد تا بتواند با کمترین هزینه بیشترین سود داشته باشد. 

 

رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید در تعیین قیمت زمین، منطقی با سرمایه گذاران برخورد شود و علاوه بر قیمت واقعی زمین، جاذبه برای سرمایه گذاران ایجاد کند. 

 

وی گفت: تکمیل زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی جهرم و انتقال آب به منقطه ویژه از موارد مهمی است که لازم است علاوه بر حمایت از دولت و سازمان ایدرو خود سرمایه گذاران هم کمک کنند. 

 

رضایی کوچی تاکید کرد: وظیفه سازمان ایدرو، ریل گذاری و مهیا کردن شرایط برای جذب سرمایه گذار است و توقع داریم خود این سازمان چند شرکت و کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی جهرم راه اندازی کند. 

کد خبر 1226650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha