وضعیت حرم شاهچراغ (ع) عادی است

تولیت آستان شاهچراغ(ع) از عادی شدن شرایط آستان احمدبن موسی الکاظم(ع) خبر داد و گفت: مسئولان باید با افرادی که در صدد هستند حصار امنیتی کشور را بشکنند با قاطعیت برخورد و به سزای عمل‌شان برسانند. امنیت حصاری است که همه قشرها در دامن آن زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت‌‌الاسلام ابراهیم کلانتری تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در مورد اتفاق تروریستی غروب امروز آستان احمد بن موسی الکاظم و آخرین وضعیت این حرم مطهر گفت: این اتفاق تروریستی به هنگام اقامه نماز مغرب و عشاء صورت گرفت، فرد تروریست پس از به شهادت رساندن خادم این آستان در درب ‌ورودی حرم در تلاش بوده تا خود را به داخل صحن برساند.

 

وی ادامه داد: فرد تروریست پس از ورود به داخل صحن حرم مطهر مردان و زنان نمازگذار را به گلوله بست و مردمانی که بی‌دفاع بودند به شهادت رساند. این اتفاق با پشتیبانی استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل و حمایت‌های کورکورانه آنها رقم‌خورده است و‌ آنها بدون آنکه جایگاه مهم آستان شاهچراغ(ع) را مدنظر قرار دهند به این جنایت پرداختند.

 

تولیت آستان شاهچراغ(ع) تاکید کرد: این‌ حرکت هم همانند سایر اقدامات پیشین استکبار هیچ تاثیری در عزم و‌ اراده مردم شهیدپرور ایران اسلامی نخواهد داشت.

 

کلانتری یادآور شد: وضعیت حرم مطهر به حالت عادی خود بازگشته و امید است مسئولان امر افرادی که در صدد هستند حصار امنیتی کشور را بشکنند با قاطعیت برخورد و به سزای عمل‌شان برسانند. امنیت حصاری است که مردم ما در همه قشرها در دامن آن زندگی می‌کنند.


 

کد خبر 1226687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha