امام جمعه اهل سنت میرجاوه  حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) را محکوم کرد

مولوی ریگیان پور امام جمعه اهل سنت میرجاوه حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) را محکوم کرد.

«مولوی ریگیان پور» امام جمعه اهل سنت میرجاوه  حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) را محکوم کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: بار دیگر داعش ها و حامیان آنها حادثه تلخی دیگر را در کشورمان رقم زدند که قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند زیرا که دوران بزن در رو تمام شده است.

 

وی افزود: دشمنان از  ایران قوی در هراس هستند و حرکت تروریستی در  یک مکان مذهبی خوی وحشی گری داعش را نشان می دهد و اگر رشادتمردهای  امثال شهید سلیمانی در مبارزه با داعش نبود قطعا  داعشی ها در ایران سر می بریدند.

 

امام جمعه اهل سنت میرجاوه  ادامه داد: کینه و عداوت دشمنان خبیث ملت انقلابی و بصیر وهوشیار ایران اسلامی چنان است که در مسیر دستیابی به اهداف ضد بشری و پلید خود برای مقابله با امنیت و برهم زدن آرامش و همبستگی کشورمان،وقیحانه دست به هر جنایت وحشیانه ای میزنندو این‌بار اقدام به کشتارزایرین درحرم شاهچراغ شیراز کردند.


ریگیان پور گفت: حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) و شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران را شدیدا محکوم نموده و ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای همه مجروحان این حادثه تروریستی و همدردی با خانواده‌های شهدای عزیز  و آرزوی علوّ درجات برای شهیدان والا مقام را دارم.

 

وی خواستار بهره گیری از همه امکانات امنیتی انتظامی کشور نسبت به شناسایی و معرفی هر چه سریع تر همه عاملان و آمران این حادثه تلخ و ددمنشانه و به اشد مجازات رساندن عوامل آن  شد.

کد خبر 1226724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha