اغتشاشگران در فجایع انسانی تروریستی شریک هستند

شریف زارعی گفت: رسانه های غربی و برخی فریب خوردگان با حمله به تامین کنندگان نظم و امنیت و ایجاد ناامنی در واقع فرصتی برای حضور افراد تروریست را فراهم می آوردند و به نوعی در این فجایع انسانی تروریستی شریک هستند.

«محمد شریف زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان با محکوم کردن اقدام تروریستی دشمنان در به شهادت رساندن هموطنان در حرم مطهر شاهچراغ(ع) گفت: انقلاب اسلامی ایران در طی بیش از چهل سال از عمر خود شهدای بسیاری را برای دفاع از عزت، اقتدار، استقلال و ناموس خود تقدیم اسلام کرده است.

 

فرماندار شهرستان کاشان افزود: حاصل این مجاهدت ها و خون شهیدان موجبات آسایش و امنیت کشور را فراهم آورد که برای تصدیق آن می توان وضعیت برخی کشورهای منطقه و حتی دنیا را به وضوح مشاهده کرد.

 

زارعی ادامه داد: امروز در شرایطی که رسانه های غربی و برخی فریب خوردگان با ادعایی باطل دست به ناآرامی و اغتشاش زده و با حمله به تامین کنندگان نظم و امنیت و ایجاد ناامنی، در واقع فرصتی برای حضور افراد تروریست را فراهم می آوردند، به نوعی در این فجایع انسانی تروریستی شریک هستند.



فرماندار کاشان تصریح کرد: اقدام تروریستی و ناجوانمردانه در به شهادت رساندن زنان و مردان و کودکان بی گناه و بی دفاعی که در حال زیارت امامزاده واجب التعظیم در شهر شیراز بوده اند، نشانگر ذات کثیف و پلید دشمن برای ایجاد ترس و ناامنی در بین مردم و هرج و مرج در کشور است که به لطف خداوند متعال استکبار جهانی هیچگاه به خواسته های خود نخواهد رسید.



شریف زارعی افزود: اینجانب از طرف مردم دارالمومنین شهرستان کاشان ضمن محکومیت این اقدام تروریستی در شهر شیراز، شهادت این عزیزان را به محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم خونگرم استان فارس و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می کنم و علوّ درجات را برای این شهیدان مظلوم مسألت می کنم.

کد خبر 1226802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha