نیاز به ساخت سالن‌ سینما با ظرفیت بالا برای تماشاگران وجود ندارد

سوقندی گفت: نیاز به ساخت سالن‌ سینما با ظرفیت بالا برای تماشاگران وجود ندارد بلکه باید همان ظرفیت در چند سالن تقسیم‌بندی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «محمدرضا سوقندی» امروز (پنجشنبه ۵ آبان) در سفر به گلستان و دیدار با امام جمعه علی‌آبادکتول اظهارداشت: برای تقویت سینما باید بسته‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شود.

 


مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد و امور استان‌ها و مجلس سازمان سینمایی و سمعی و بصری کشور افزود: سرمایه‌گذاران ساخت پاساژها، هتل‌ها و مجتمع‌های تجاری می توانند در طرح‌ و پروژه‌های خود سالن‌های نمایش فیلم در ابعاد کوچک در نظر بگیرند.

 


امام جمعه علی‌آبادکتول هم در این نشست گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان سه پرسنل دارد که جوابگوی نیاز فرهنگی شهرستان نیست.

 


حجت‌الاسلام سیدمهدی مهدی‌نژاد اظهارداشت: انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم بر مساله عدالت اجتماعی و فرهنگی تاکید دارد که یکی از این حوزه‌ها بحث سینما و فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 


در این دیدار هاشم ایلخانی مدیرعامل موسسه سینما شهر، حبیب ایل‌بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، یزدان عشیری مشاور رئیس سازمان و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی به همراه محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حضور داشتند.

 

کد خبر 1226863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha