سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، محمد رضا دهقانی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز معرفی شد.
در این مراسم محمدرضا دهقانی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد و از زحمان حسن زارعیان تجلیل و قدردانی شد.



عابدی در این مراسم گفت: مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه سیاست گذاری و نظارت دارد که متاسفانه در سال های اخیر بیشتر به یک مجموعه اجرایی تبدیل شده و به نوعی توقع یک مجموعه اجرایی از آن می رود که نمونه آن در بحث حجاب و عفاف است که با وجود این که 26 دستگاه در این حوزه ماموریت دارند و ما نیز به عنوان یکی از این دستگاه ها 21 وظیفه داریم که بیشتر انها نظارتی و حمایتی است.


وی ادامه داد: آنچه امروز از این بخش توقع می رود حقیقتا در شرح وظایف و ماموریت های ما نیست ولی طبیعی است که مبتنی بر این انتظارات، باید بودجه هایی در نظر گرفته شود.
 

وی گفت: الان دوره هم افزایی است و در سطح کشور همه دستگاه های مختلف هم افزایی خوبی دارند و باید به خوبی در راستای برنامه ریزی فرهنگی هماهنگی و هم فکری داشته باشیم.
 

فرماندار مهریز نیز در این مراسم گفت: ما در سطح شهرستان هنرمندان بسیار خوبی داریم که باید از این ظرفیت ها در سطح استان و کشور استفاده شود.
 

وی افزود: استفاده از ظرفیت های شهرستانی به عنوان یکی از تاکیدات ما است که باید توجه خاصی به شهرستان مهریز و این ظرفیت ها صورت گیرد.
 

دهقانی گفت: استفاده از ظرفیت ها و تخصص های هنرمندان و ظرفیت های شهرستانی نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد زیرا به نوعی در زمینه آموزش و استفاده از این ظرفیت ها ضعیف عمل کرده ایم.

 

کد خبر 1226864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha