نسخه نویسی الکترونیک از آمار تا واقعیت

باقرزاده گفت: امروز ادعا می کنیم نسخه نویسی الکترونیک در استان مازندران ۱۰۰درصد درحال اجراست اما به جهت قطعی اینترنت و برق متاسفانه بیماران برای دریافت خدمات و دارو دچار چالش می شوند. باید مشکلات این حوزه مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، علی اصغر باقرزاده، امروز(۵آبان) در همایش بزرگداشت هفته بیمه سلامت ضمن محکومیت حمله تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)،‌ اظهار کرد:امروز سلامت یک مقوله بسیار مهم در تمامی کشورهای دنیا است.

 

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی به همه گیری کرونا و مشخص شدن جایگاه سلامت در جوامع اشاره و بیان کرد: امروز بحث سلامت بعنوان محور توسعه یافتگی کشورها قلمداد می شود.

 

وی با بیان اینکه سلامت صرفا به حوزه درمان برنمی گردد بلکه سلامت باید در بخش های مختلف از جمله آب، هوا، محیط زیست،‌پسماند و ... مورد توجه باشد، گفت: طرح پایلوت پزشک خانواده در مازندران در حال اجراست اما خروجی این طرح دردی از حوزه بهداشت و درمان دوا نکرده است.

 

باقرزاده با بیان اینکه بیمه سلامت اقدامات ارزشمندی در حوزه بهداشت و درمان دارند، اظهار امیدواری کرد پرونده سلامت بیماران صعب العلاج، نادر و خاص احصا شود.

 

وی با بیان اینکه امروز ادعا می کنیم نسخه نویسی الکترونیک در استان ۱۰۰درصد درحال اجراست اما به جهت قطعی اینترنت و برق متاسفانه بیماران برای دریافت خدمات و دارو دچار چالش می شوند، گفت:آموزش و خودمراقبتی باید مورد توجه بیمه سلامت باشد تا بار هزینه درمان کم شود.

 

باقرزاده بیان کرد: امروز در بهداشت و درمان سرمایه ساختمان و تجهیزات نیست بلکه نیروی انسانی است که امروز آنچنان که باید و شاید به آن توجه نمی شود.

کد خبر 1226931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha