حلقه های میانی راه به میدان آوردن مردم برای ایجاد تمدن اسلامی است

حجت الاسلام خضری گفت: حلقه های میانی راه به میدان آوردن مردم برای ایجاد تمدن اسلامی است و بر اساس فرمایش رهبری کلید حل مشکلات کشور حضور مردم است و کلید حضور مردم حلقه های میانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «مهدی خضری» در مراسم افتتاح مدرسه حلقه های میانی انقلاب اسلامی (محما) که امروز (پنجشنبه ۵ آبان) در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد،  بیان کرد: امروز آمریکا به گوشه ای رفته و این اعتراضات و هیجانات و عوامل پشت سر آن نشان از شکست دشمن است.     

 

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین ادامه داد: امروز با جنگ هویتی مواجه هستیم و دارند هویت سازی می کنند در برابر آن که یک جوان که بر اساس هیجانات در خیابان می آید، هویتی به نام مبارز علیه جمهوری اسلامی پیدا کند، اما وقتی باطن قضییه را می بینیم اینگونه نیست می بینیم جریان فطری و آب زلالی که در دفاع مقدس، راهیان نور و اربعین مشاهده شده، در بین جوانان جریان دارد.

 

وی خطاب به جوانان شرکت کننده در مدرسه حلقه های میانی انقلاب اسلامی (محما) عنوان کرد: نایب امام زمان روی شما حساب کرده است بار تمدن سازی بر دوش شما است و خداوند به عزم و اراده شما نمره می دهد.

 

حجت الاسلام خضری خاطر نشان کرد: حلقه های میانی راه به میدان آوردن مردم برای ایجاد تمدن اسلامی است و بر اساس فرمایش رهبری کلید حل مشکلات کشور حضور مردم است و کلید حضور مردم حلقه های میانی است.

 

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: حلقه های میانی از مهمترین ارکان اقدامات فرهنگی در کشور است و شما که اینجا هستید به قدری مهم هستید که برای رشد شما و افزایش دامنه تآثیر شما جمعی ماه هاست برنامه ریزی می کنند.

 

«محمدحسین فائزی» افزود: میزان اثرگذرای شما در اجتماع مهم است و اگر مساجد، مجموعه های متدین و متعهد مسجدی ما به درستی کارشان را عمل کرده بودند الان شاهد ناآرامی ها و عدم تبیین ها در کشور نبودیم.

 

وی عنوان کرد: ما کم کاری کردیم که این اتفاق ها دارد می افتد و قرار نیست از اینجا به بعد هم این اتفاق بیفتد و قرار است در این ساختار توان عملیاتی ما رشد کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآور شد: این برنامه در مدت هشت ماه اجرایی می شود و ان شاالله خداوند متعال کمک کند بتوانیم پای تکلیف و انقلابی گری بمانیم.  

 

کد خبر 1226953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha