ورامینی‌ها همنوا با ایران اسلامی جنایت استکبار  در حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کردند

ورامینی‌ها همنوا با شیراز و ایران اسلامی جنایت استکبار جهانی در حرم شاهچراغ (ع) را محکوم و خواستار انتقام از مسببین این حادثه دردناک شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، ظهر امروز و پس از اقامه نماز جمعه مردم دیار شهدای ۱۵ خرداد جنایت استکبار جهانی خصوصا پرورش دهنده داعش در حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کردند.


بنابراین گزارش، مردم ورامین در این راهپیمایی باشکوه که با حضور آحاد زن و مرد انقلابی این دیار برگزار شد، ضمن محکوم کردن حرکت تروریست های عالم از جمله آمریکا و اسراییل جهانخوار در پرورش داعش به این مزدوران اعلام کردند که در صورت تداوم حرکت فتنه گران و آشوبگران پاسخ مناسبی به آنها خواهند داد.


 

حجت الاسلام حسنی مسئول بسیج طلاب و روحانیون شهرستان ورامین در جمع راهپیمایان گفت: ما با دشمنان آتش افروز، خائنین داخلی و عده ای فریب خورده طرف هستیم، دو گروه اول که تکلیفشان مشخص است و باید با آنها مقابله کرد اما فریب خوردگان داخلی را باید با گفتمان انقلابی به راه اصلی بازگرداند.

وی با انتقاد از شعارهای فریب افکنانه که در مورد زن داده می شود اظهار داشت: آنهایی که شعار زن زندگی آزادی دادند الان با این وضعیت به خواسته خود رسیدند، الان خود شما مرگ بر مقدسات می دهید ولی مردم ایران نباید مرگ بر مستکبران عالم دهند، دیدیم که داعش برایش فرق نمی کند که زن چگونه باشد و صرفا بخاطر مسلمان و شیعه مذهب بودن در بهترین جای عالم به شهادت می رساند.

حجت الاسلام حسنی با انتقاد از کسانی که به عنوان چهره در این مدت به دنبال شعارهای احساسی در حمایت از زنان بودند اما اکنون سکوت کرده اند، بیان داشت: سلبریتی هایی که تا الان یقه خود را چاک می دادند که زن زندگی آزادی الان که زنان بی دفاع در حرم شاهچراع و فقط به خاطر اعتقاد دینی خود شهید شدند چرا الان پیام نمی دهند و هیچ تسلیتی نمی گویند و این مایع روشنگری ما است.

کد خبر 1227099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha