جوانان در برابر سخنان دشمنان بصیرت داشته باشند

حجت‌الاسلام نکونام گفت: دشمنان وقتی می بینند همه راه ها بر آنان بسته شده است سعی دارند با انحراف افکار عمومی اغتشاش ایجاد کنند و در این راه از هیچ کشتاری دریغ نمی کنند لذا جوانان ما باید بابصیرت باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمد علی نکونام» امروز(جمعه ۶ آبان) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به روز پدافند غیرعامل، گفت: همه دستگاه ها و مسئولین باید نسبت به پدافند غیر عامل توجه ویژه داشته باشند و همواره آماده حوادث و اتفاقات مختلف باشند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز نوجوان و شهادت شهید فهمیده افزود: شهید فهمیده الگوی جوانان امروز است با ایثار و از خودگذشتگی در راه وطن ایستادگی کردند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه برخی ها این فداکاری شهید فهمیده را خودکشی می خوانند که ناشی از تحلیل نادرست آنان است، اظهار کرد: این اقدام سراسر ایثار و از خودگذشتگی او را نشان می دهد

 

حجت‌الاسلام نکونام به شهادت آیت الله قاضی طباطبایی نخستین شهید محراب اشاره و تاکید کرد: این ملت با ترور خو گرفته و این ترورها از عزم و اراده ملت چیزی کم نمی کند‌.

 

خطیب جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: دشمنان وقتی می بینند همه راه ها بر آنان بسته شده است سعی دارند با انحراف افکار عمومی اغتشاش ایجاد کنند و در این راه از هیچ کشتاری دریغ نمی کنند لذا جوانان ما باید بابصیرت باشند.

 

کد خبر 1227129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha